ذوالفقارنسب:اولین بار است که میشنوم برای گل محمدی باید پول بدهیم

واقعیت این است که در جریان قرارداد گل‌محمدی نیستم. الان اولین بار است که این را می شنوم! من سه روز است که عضو هیات مدیره باشگاه هستم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بیژن ذوالفقارنسب، رییس هیات مدیره جدید باشگاه پرسپولیس گفت: واقعیت این است که در جریان قرارداد گل‌محمدی نیستم. الان اولین بار است که این را می شنوم! من سه روز است که عضو هیات مدیره باشگاه هستم. اینقدر مشکلات دیگر بوده، مشکلات اساسی ما زمین، حقوق بازیکنان، یک سری امکانات ورزشی است که باید فراهم شود و به هر صورت مطالبات پذیرفته شده یا بدهی ها به آن صورت دخالت نمی کنم و وظایف من نیست.

وی افزود: کار کردن به مدت دو ماه در این باشگاه به اندازه چند سال به من انرژی می دهد. فقط من نیستم که این حرف را می زنم و شما مطمئن باشید مربی و بازیکنی که در بایرن مونیخ هم بوده و بازنشسته شده و الان از وی درخواست همکاری کنند، با عشق و علاقه می رود و با چشم باز به آنجا می رود.

ذوالفقارنسب گفت: من در هر صورت بی کار نبودم و به من پیشنهاد شد با کمال میل آن را پذیرفتم. هر هفته بازی های پرسپولیس را می دیدم و رفتار مربیان و بازیکنانش و حتی تماشاگرانش که قابل تحسین است. اگر بتوانم اینجا خدمت کنم باعث خوشحالی وجدانم خواهد بود.

بیشتر بخوانید:
ذوالفقارنسب:پرسپولیس برای شرکت در مسابقات آسیایی رایزنی می کند
ذوالفقارنسب: بازی خوبی را از پرسپولیس مشاهده کردیم/به زودی پرداختی خواهند داشت
ذوالفقارنسب: حضورم در باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال تضادی با هم ندارد

انتهای پیام /