ذوالفقارنسب : برای مشخص شدن قهرمان هم پیشنهاد دادیم

کانون مربیان یک نهاد صنفی متشکل از تعدادی از مربیان فوتبال کشور است. در چند بند اساسنامه ما قید شده، از وظایف کانون مربیان حمایت و پشتیبانی از مربیان در تمام مقاطع است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، بیژن ذوالفقارنسب رئیس کانون مربیان گفت : در چند روز گذشته مشاهده کردیم که 13 مربی تیم‌های لیگ برتری با موافقت باشگاه‌شان رسماً از فدراسیون فوتبال درخواست ادامه پیدا نکردن لیگ را داشته‌اند.
من نامه‌ای از سوی این 13 باشگاه ندیده‌ام و فقط در رسانه‌ها موضوع را شنیده‌ام، اما وقتی هیچ‌کدام از آن ها چنین مسئله‌ای را تکذیب نکرده‌اند یعنی موافق چنین تصمیمی بوده‌اند.
همان‌طور که مربیان اعتقاد دارند چنانچه در عرصه ورزش، فردی از بازیکن و مربی گرفته تا هوادار سلامتی‌اش به خطر بیفتد، نباید مسابقات برگزار شود، ما نیز همین اعتقاد را داریم. برای همین ما یک نامه محترمانه در راستای جلوگیری از ادامه پیدا کردن مسابقات به وزیر ورزش ارسال کردیم.
هنوز پاسخی به نامه ما داده نشده است، البته ما به سرپرست و دبیرکل فدراسیون هم رونوشت ارسال کرده‌ایم.
این کانون 11 عضو دارد و قرار نیست اگر تصمیمی گرفته می‌شود، هر 11 نفر موافق آن باشند.
یک سری مباحث از سوی برخی رسانه‌ها مطرح شد که نشان می‌دهد اطلاعات کافی وجود نداشته است. کانون مربیان صرفاً حافظ منافع حقوق مربیان فوتبال ایران است. ما وامدار باشگاهی نیستیم و با هیچ باشگاهی هم خصومت نداریم.
عدم برگزاری مسابقات به معنی عدم مشخص شدن قهرمان نیست و تیم قهرمان حتماً در زمان خودش معرفی خواهد شد. این موضوع جزو پیشنهادات ماست که نتایج 9 هفته باقیمانده لیگ در مسابقات فصل بعد مشخص شوند.

بیشتر بخوانید :

ذوالفقارنسب: اعلام قهرمان با تصمیم اروپایی‌ها باشد

ذوالفقارنسب : عدم اعتماد به نفس و ترس پرسپولیس از الدحیل باعث باخت تیم شد