رأی کمیته انضباطی فدراسیون والیبال/ چادرملو محروم وجریمه شد

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال رأی خود را درباره حواشی دیدار چادرملو – پیکان اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، هفته نخست دور برگشت لیگ برتر والیبال ایران، روز چهارشنبه 13 دی با هفت دیدار در شهرهای گنبد، اسلامشهر، رامسر، مشهد، ارومیه، یزد و اردکان برگزار شد.

در یکی از دیدارها، چادرملو اردکان میزبان پیکان تهران بود و 3 بر یک مغلوب حریف شد. این دیدار براساس گزارش ناظر مسابقه دارای برخی حواشی بود.

کمیته انضباطی با حضور علی فرخی، مسعود صباغی و محسن ترابی جلسه‌ای تشکیل داد و رأی خود را درباره حواشی این دیدار به قرار زیر اعلام کرد:

الف – علیرضا مصلح‌آبادی که با رفتار هیجانی، موجب بروز رفتار متقابل برخی تماشاگران تیم چادرملو شده است با استناد به بند هفت ماده سه و بند سه ماده چهار آیین‌نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت از حضور در سالن مسابقه که تا پایان لیگ برتر 1402 به حالت تعلیق درآمده است و 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

ب – باشگاه چادرملو اردکان به دلیل برخی رفتار خارج از نزاکت تماشاگرنماها با استناد به ماده سه و بند سه ماده چهار به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگر در بازی خانگی که تا پایان مسابقات لیگ برتر 1402 تعلیق می‌گردد و 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین یکی از سرگروه‌های منتسب به تیم چادرملو به دلیل برخود فیزیکی با مجتبی زکی‌زاده مدیر رسانه‌ای پیکان به مدت یک ماه از حضور در کلیه سالن‌های مسابقات والیبال محروم شد.

انتهای پیام/