رئال، هالند را به ام‌باپه ترجیح می‌دهد

به نوشته روزنامه آس اسپانیا باشگاه رئال مادرید بین هالند و ام‌باپه، مهاجم نروژی را انتخاب خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه و به نقل از آس، رئال مادرید با توجه به اینکه کریم بنزما به روزهای پایانی دوران فوتبال خود نزدیک شده، سخت به دنبال انتخاب جایگزینی شایسته برای این بازیکن فرانسوی است.

گزینه مورد علاقه هواداران رئال در سال‌های اخیر و به‌ویژه بعد از جدایی کریستیانو رونالدو، کیلیان ام‌باپه بوده است. این بازیکن سرشناس فرانسوی تابستان سال گذشته تا آستانه پیوستن به رئال مادرید پیش رفت اما در نهایت تصمیم گرفت که قراردادش را با پاری‌سن‌ژرمن تمدید کند و در این تیم بماند.

طبق اعلام روزنامه آس، رئال همچنان سخت به دنبال جذب یک مهاجم سرشناس برای تقویت خط حمله خود است. آس نوشت: ام‌باپه و هالند از بهترین و آماده‌ترین مهاجمان حال حاضر فوتبال جهان‌اند اما قیمت این دو بازیکن بسیار بالاست و رئال حداقل در تابستن ۲۰۲۳ به جذب این دو بازیکن فکر نمی‌کند.

به نوشته این روزنامه باشگاه رئال مادرید در تابستان ۲۰۲۴ تلاش خواهد کرد که از بین ام‌باپه و هالند یک بازیکن را جذب کند که تمایل باشگاه به سمت هالند بیشتر از ام‌باپه است. تابستان ۲۰۲۴ ام‌باپه بازیکن آزاد خواهد شد اما هالند با سیتی قرارداد دارد و رقم فسخ قرارداد او ۲۲۰ میلیون یورو است و طبق اعلام روزنامه آس باشگاه رئال با وجود این رقم فسخ قرارداد سنگین علاقه زیادی به جذب هالند دارد.

این مهاجم نروژی در فصل نخست حضورش در منچسترسیتی عملکرد خیره‌کننده‌ای داشته و با اقتدار در صدر جدول بهترین گلزنان قرار دارد؛ هر چند که منچسترسیتی در رده دوم جدول رده‌بندی ایستاده است.

انتهای پیام/