رئیس جنجالی باشگاه معروف استعفاء کرد

رئیس باشگاه آنکاراگوجو، پس از اظهارات اینفانتینو با انجام عذرخواهی رسمی از سمت خود استعفا داد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ وکیل فاروک کوچا، رئیس باشگاه آنکاراگوجو، اعلام کرد که به دلیل اتفاق ترسناکی که او رقم زده از سمتش کناره‌گیری کرده است.

کوچا پس از بازی مقابل ریزه اسپور در هفته پانزدهم سوپرلیگ ترکیه به هلیل اوموت ملر، داور مسابقه، حمله کرد و به ضربه مشت به صورت او کوبید.

اوموت ملر پس از این حمله توسط اطرافیان مالک باشگاه آنکاراگوجو مورد ضرب و شتم قرار گرفت که به دلیل خونریزی چشم چپش در بیمارستان بستری شد.

مورات بایرام اوغلو، وکیل فاروک کوچا، که به صورت هلیل اوموت ملر داور مسابقه مشت زده بود به صورت رسمی این خبر را تایید کرد.

بیانیه فاروک کوچا به شرح زیر است:

“بعد از مسابقه ای که دیشب مقابل ریزه اسپور داشتیم، به دلیل برخورد من با داور مسابقه، هلیل اوموت ملر، به ویژه از آقای ملر و خانواده‌اش، من از جامعه داوری ترکیه، جامعه ورزشی و مردم کشورم عذرخواهی می‌کنم. اینکه چگونه و چرا موضوع به این نقطه رسیده است، توصیف کردنی نیست.

مهم نیست که چقدر اشتباه یک داور بزرگ است، هیچ چیز نمی تواند خشونتی را که مرتکب شدم، که قطعاً از صمیم قلب نبود، توجیه کند.

ورزشگاه‌های فوتبال باید فقط محل برگزاری مسابقات باشد. هر نگرشی که روی بازی جوانمردانه سایه بیندازد، از جمله رفتار من، نباید در استادیوم‌ها یا سالن‌های ورزشی وجود داشته باشد.

من به عنوان کسی که از روز آغاز ریاست در این باشگاه همیشه ابتکارات سازنده‌ای در این راستا انجام داده‌ام، از اینکه باعث ایجاد یک محیط کاملاً متضاد با رفتارم شده‌ام، بسیار شرمنده‌ام.

می‌خواهم به عموم مردم اعلام کنم که از ریاست آنکاراگوجو استعفا داده‌ام تا از آسیب بیشتر به باشگاه آنکاراگوجو، هواداران و جامعه ای که در آن هستم و همینطور خانواده‌ام جلوگیری کنم.

امیدوارم این اتفاق که بیش از هر کسی آن را محکوم می‌کنم، دلیلی برای پاک شدن خشونت در جامعه ورزشی به خصوص فوتبال و زندگی ما باشد. مایلم از این فرصت استفاده کنم و دوباره از همه کسانی که ناراحتشان کرده‌ام، به ویژه طرفداران آنکاراگوجو عذرخواهی کنم.

دوست دارم بدانید از اینکه چنین اتفاقی تصویر متفاوتی را از باشگاه، جامعه فوتبال و هم کشورمان نشان داده، عمیقا متأسفم.”