رئیس سازمان خصوصی سازی: سرخابی ها باید مبالغ قرارداد را افشا کنند

پرسپولیس کمی عقب تر از این مراحل است و برای مستندسازی تلاش می کنند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حسین قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: برخی از هواداران دو تیم سرخابی نسبت به قراردادهای منعقده با بازیکنان و مربیان دغدغه دارند که بسیار مهم است. از زمان بورسی شدن این دو باشگاه حتما باید رویدادهای عمده مالی خود را در سایت کدال بورس افشا کنند و متن کامل همه قراردادها را علاوه بر تنظیم گران تخصصی مانند سازمان لیگ و … به شرکت فرابورس و سازمان خصوصی سازی ارائه کنند.

وی افزود: دقت کنیم که منابع حاصل از افزایش سرمایه دو باشگاه به صورت کوتاه مدت سرمایه گذاری شده و هیات مدیره باشگاه اختیار دارد، از محل سود ماهانه این سرمایه گذاری هزینه کنند اما از اصل منابع و تسهیلاتی که به پشتوانه این منابع اخذ می کنند نمی توانند در امور جاری هزینه کنند و باید بدین ترتیب هزینه کنند. سرمایه گذاری( حداقل ۶۵ درصد)، بازپرداخت بدهی های معوق (تا سقف ۲۵ درصد)و بازارگردانی سهام (تا سقف ده درصد) بنابراین برای پرداخت دستمزد بازیکنان و مربیان نمی توانند از اصل این منابع استفاده کنند و باید از منابع دیگر باشگاه اعم از کارگزاری و اسپانسری و … استفاده کنند.

قربانزاده گفت: ضمنا درخصوص بازگشایی نماد باشگاه استقلال همه کارها انجام شده و صرفا متوقف بر اعلام نظر حسابرس درباره صورت های مالی شش ماهه اصلاحی است که امیدوارم این هفته بازگشایی صورت پذیرد. پرسپولیس کمی عقب تر از این مراحل است و برای مستندسازی تلاش می کنند.

انتهای پیام /