اظهارات رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در مورد بدهی های باشگاه

بیژن ذوالفقارنسب در مورد بدهی های باشگاه پرسپولیس گفت: سعی می کنیم این مشکلات را برطرف کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،

بیژن ذوالفقارنسب رئیس جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع که مشکلات زیادی در این باشگاه وجود دارد، تصریح کرد: واقعاً مشکلات انباشته شده است و بدهی‌های زیادی از گذشته وجود دارد به هر حال باید باشگاه مسیر خود را طی کند و نمی‌توانیم از این مشکلات چشم‌پوشی کنیم. با حمایت وزیر وزارت ورزش سعی می‌کنیم این مشکلات برطرف شود.

ذوالفقارنسب در مورد انتخاب رضا درویش به‌عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و انتقاداتی که نسبت به این انتخاب وجود داشت، گفت: انتخاب مدیرعامل با رأی هفت هشت نفر از اعضای مجمع بوده است. آقای درویش تعداد آرای موردنیاز را به دست آورد و مدیرعامل شد.

وی در واکنش به این موضوع که آیا در جلسه هیئت مدیره درباره بدهی‌های باشگاه پرسپولیس به طلبکاران خارجی تصمیم‌گیری شده یا خیر ؟ یادآور شد: صد درصد همینطور است. برنامه هیئت مدیره اتخاذ راه‌حلی برای برون رفت از بدهی‌های سرسام‌آور است. فکر می‌کنم هیئت مدیره اگر دو ماه هر روز هم هشت ساعت کار کند باز هم برای حل مشکلات وقت کم می‌آورد، چون شکایت‌های خارجی زیادی وجود دارد. باید با جذب اسپانسرهای قوی مشکلات باشگاه را که عمدتاً مشکلات اقتصادی است، حل کنیم.

بیشتر بخوانید:
ذوالفقارنسب: حضورم در باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال تضادی با هم ندارد
ذوالفقارنسب: وزیر حساسیت ویژه ای روی مدیریت پرسپولیس دارد
ذوالفقارنسب: حتی یک کلمه هم درباره مدیریت پرسپولیس با من صحبت نشده است

انتهای پیام/