رادوشوویچ : شرایط پرسپولیس خسته کننده شده است

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس می گوید در این تیم شرایط مالی خوبی ندارند و بی احترامی هم میبینند اما فقط به دلیل عشق به این تیم در ایران مانده اند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،

رادوشوویچ با اشاره به شرایطش در دوران تعطیلی لیگ در ایران گفت: فعلا همراه خانواده‌ام در ایران ماندم. در این روزها در خانه ماندم و سعی می کنم تمریناتم را به خوبی دنبال کنم.

وی با اشاره به شرایط مالی‌اش در پرسپولیس افزود: طبق قول‌هایی که شنیدیم، ‌ قرار بود در این چند روز درصد کمی از قراردادمان را دریافت کنیم که این اتفاق رخ نداد. ما باید خوشحال باشیم که بازیکنی که برای ۵ روز به پرسپولیس آمد، پولش را گرفت و رفت اما ما بعد از ۴ سال هنوز دریافتی چندانی نداشتیم. برای احترامی که به ما می‌گذارند باید خوشحال باشیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: واقعا به این موضوع توجه کرده‌اید که چرا همه خارجی‌هایی که به پرسپولیس آمدند زود این باشگاه را ترک کردند؟ دلیل اصلی آن بی احترامی بود. من و بشار رسن چهار سال است در پرسپولیس هستیم و تنها دلیل آن عشقی است که به تیم و هواداران داریم.

رادوشوویچ تاکید کرد: برای من همه چیز پول نیست اما دیگر شرایط خسته کننده شده است. من عاشق پرسپولیس و هوادارانش هستم و به همین خاطر همیشه روی خیلی از مسائل چشم‌هایم را بسته ام. حتی با اولین پیشنهاد ۳ سال قراردادم را تمدید کردم. من پرسپولیس را دوست دارم و بارها گفتم که دوست دارم حتی فوتبالم را در این تیم به پایان برسانم. پرسپولیس بزرگترین باشگاه آسیا است و حضور در این تیم برای هر بازیکنی افتخار است.

وی گفت: همانطور که گفتم شرایط مالی به هیچ وجه خوب نیست اما بی احترامی که در این مدت صورت گرفته بیشتر من را اذیت می‌کند.