رادوشوویچ: مشکل از فنایی است نه لک/ هواداران درخشش حامد را فراموش نکنند

دروازه بان کروات پرسپولیس گفت: از هواداران می‌خواهم ۲ سالِ پیش «حامد لک» را به یاد بیاورند، او بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رادوشوویچ اظهار داشت: زمانی که در پرسپولیس بودم نمی‌توانستم در مورد مشکلات فنایی صحبت کنم. مشکلات از تمرینات و تاکتیک‌های اشتباه بود. عملکرد من در زمان کالدرون و محسن سیدی مشخص بود و پس از آن سطح من هم پایین و پایین‌تر آمد.این وظیفه یک مربی است که صحبت کند و در مورد مشکلات بازیکنان را آگاه سازد. از طرفی با صحبت بازیکنان را از نظر روحی و روانی آماده کند اما هیچ حمایتی از سوی مربی دروازه‌بانان دریافت نمی‌کردیم.هیچ جلسه فنی و آنالیزی نداشتیم. من به فنایی گفتم اگر به یوتیوب بروید و نحوه تمرینات مربیان دیگر و اروپایی‌ها را ببینید بعد از ۱۰ دقیقه فکر می‌کنید که مربی دروازه‌بان‌های خوبی هستید.

وی ادامه داد: در یک سال آخر حضورم در پرسپولیس مربی بدنسازی و چابکی داشتم چرا که خودم از شرایطم راضی نبودم اما مربی دروازه‌بان‌های ما همیشه از این اتفاق عصبانی بود. دلیلش همین بود.من، علیرضا بیرانوند، حامد لک عملکردمان قبل و بعد از این مربی را قضاوت کنید. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و مربی دروازه‌بانان حرفه‌ای می‌خواهد نه آماتور.

دروازه بان کروات پرسپولیس افزود:از هواداران می‌خواهم ۲ سالِ پیش «حامد لک» را به یاد بیاورند. او بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان بود و تیم را به فینال لیگ قهرمانان آسیا برد. سیوهای او را یادتان بیاورید. در دیدار با النصر، السد و … او در بالاترین سطح بود. من یک دروازه‌بان هستم و شرایط او را درک می‌کنم. مشکل از او نیست.

بیشتر بخوانید:

تعلل در پرونده رادوشوویچ به زیان سرخ‌ها
آخرین پیام رادوشوویچ برای پرسپولیسی ها منتشر شد
پیشنهاد تیم دسته اولی ترکیه به رادوشوویچ

انتهای پیام/