رادوشویچ: یحیی گل‌محمدی هم به زودی پرسپولیس را ترک می‌کند

از دست کسی ناراحت نیستم و هرچه داشتم ارائه دادم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان تیم فوبال پرسپولیس گفت: دیگر رابطه قراردادی با پرسپولیس ندارم و پرونده را در فیفا به جریان انداختم ولی رابطه قلبی من همیشه برقرار است. ده‌ها بار پرداخت قراردادم با مشکل روبرو شد ولی سمیعی قول داد مشکلم حل شود که تا به الان حل نشده! مدیران پرسپولیس تنها افرادی در دنیا بودند که می‌خواستند گذرنامه من را بگیرند تا گروکشی کنند ولی من دیوانه نیستم! اصلا دوست نداشتم کارم با پرسپولیس به اینجا برسد ولی نمی‌خواستم با اسم من بازی کنند.

وی افزود: من 6 سال زیبا را در ایران سپری کردم ولی با وجود مشکلات ثبات روحی و روانی نداشتم. دغدغه مدیران پرسپولیس این بود که برای آژانس املاکی که خانه‌ام در اختیار آنهاست، دردسر درست کنند درحالی که باید مطالبات من را بدهند! یحیی گل‌محمدی هم به زودی پرسپولیس را ترک می‌کند؛ به همان دلیلی که من، برانکو و کالدرون رفتیم!

رادوشوویچ در پایان گفت: چرا الان کسی نمی‌گوید که به دلیل عدم پرداخت مطالبات بارها می‌توانستم جدا شوم اما ماندم ولی حالا بداخلاق شده‌ام؟! مبلغ قرارداد من به صورت سالانه بیشتر شد و قطعا لایق آن بودم. قرارداد من به صورت رسمی بود و این باشگاه است که به تعداتش عمل نکرده. پرسپولیس الان کوهی از مشکلات و بدهی‌هاست که فقط ذره‌ای از آن مربوط به من است. برای تیمی که قهرمانی‌های متعددی دارد این شرایط وحشتناک است.

بیشتر بخوانید:
واکنش رادوشوویچ به بیانیه پرسپولیس: همه چیز بین من و پرسپولیس تمام شد
باشگاه پرسپولیس هم‌چنان رادوشوویچ را بازیکن خود می‌داند
درویش: علی الظاهر رادوشوویچ مشهور به بداخلاقی و این حرف‌ها است

انتهای پیام /