رازی که کارلتو بر ملا کرد

تیبو کورتوا پس از پیروزی ۱-۰ مقابل لیورپول در استادیوم سانتیاگو برنابئو در مورد وضعیت پیچیده هم‌تیمی‌اش ادن آزار در رئال مادرید صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی لحظه ؛ این وینگر از زمان تساوی رئال مادرید مقابل کاسرنیو در کوپادل‌ری، دیگر وارد میدان نشد. کورتوا در عصر چهارشنبه وضعیت را بیشتر روشن کرد و پس از بازی با لیورپول گفت: «وقتی آزار از جام جهانی برگشت، خیلی خوب تمرین کرد و منتظر فرصتش بود. این فرصت هرگز پیش نیامد و کمی سرخورده شد. او هرگز به کسی بی‌احترامی نکرد.»

آنچلوتی در صحبت‌های پیش از بازی، در مورد رابطه خود با وینگر سابق چلسی صحبت کرد. او گفت: «رابطه ما سرد نیست، او بسیار صادق است اما واقعیت این است که ما زیاد با هم حرف نمی‌زنیم. درواقع به شخصیت افراد برمی‌گردد و با بعضی افراد می‌توان راحت‌تر صحبت کرد و با برخی هم نه. ولی با اینکه ما زیاد حرف نمی‌زنیم و او زیاد بازی نمی‌کند اما به من احترام می‌گذارد. این موضوع برای من ارزش زیادی دارد و من هم به او احترام می‌گذارم. اگر او زیاد فرصت بازی پیدا نمی‌کند به این دلیل است که رقابت خیلی زیادی در تیم وجود دارد. بازیکن دیگری در پست او بازی می‌کند که کمک شایانی به تیم می‌کند و او وینیسیوس است.»

انتهای پیام/