رافائل لیائو: گل نزدن در لیگ قهرمانان یک مشکل است/ برای پیروزی به پاریس می رویم

 رافائل لیائو، وینگر پرتغالی میلان، به هیچ وجه از تساوی خارج از خانه ۰-۰ مقابل دورتموند راضی به نظر نمی‌رسد و از نظر او ناکامی در گلزنی در لیگ قهرمانان یک مشکل محسوب می‌شود.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ میلان برای اولین بار در چهار بازی متوالی لیگ قهرمانان گلزنی نمی‌کند که دو بازی در مرحله نیمه نهایی فصل گذشته مقابل اینتر را نیز شامل می‌شود. لیائو پس از بازی شب گذشته در مصاجبه با آمازون پرایم گفت:

اصلا از تساوی راضی نیستیم. کنترل بازی مقابل نیوکاسل دست ما بود و موقعیت‌هایی خلق کردیم، اما گلی به ثمر نرساندیم و تنها یک امتیاز به دست آوردیم. امروز هم روی بازی کنترل داشتیم و به خصوص در چنین جو دشواری، موقعیت‌هایی برای گلزنی ایجاد کردیم اما باز هم گلی نزدیم.

او ادامه داد:

با توجه به تمام کارهایی که در این دو بازی انجام دادیم، شایسته چیز بیشتری بودیم. گل نزدن در لیگ قهرمانان یک مشکل است. از عملکرد تیم راضی هستم، اما نتیجه نهایی من را ناامید می‌کند. ما کارایی لازم را نداشتیم و اینجاست که اشتباه کردیم. باید مقابل دروازه مصمم‌تر باشیم.

لیائو در مورد بازی با پاری سن ژرمن و رویارویی با ساندرو تونالی و دونارونا، دو هم تیمی سابق خود در میلان، گفت:

می‌دانیم که گروه سختی با تیم‌های قدرتمند است، اما برای پیروزی به پاریس می‌رویم. به حریفان خود احترام می گذاریم و می‌دانیم که آنها بازیکنان بزرگی دارند، اما هدف ما صعود به مرحله بعدی است.

انتهای پیام/