راموس خشمگین در حال خداحافظی

بیانیه خشمگینانه سرخیو راموس مدافع با تجربه پاری‌سن ژرمن پس از خداحافظی از تیم ملی منتشر شد. 

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، راموس گفت:  زمان خداحافظی با تیم ملی فرا رسید. خداحافظی با لاروخای دوست‌ داشتنی و هیجان‌انگیز. امروز صبح سرمربی فعلی با من تماس گرفت و اعلام کرد دیگر روی من حساب نمی‌کند فارغ از اینکه چه عملکرد ورزشی‌ای داشته باشم. با کمال تأسف اعلام می‌کنم این پایان دوران حضور من در تیم ملی است که امیدوار بودم بیشتر ادامه پیدا کند. دوران بازی ملی من با طعمی تلخ برایم به پایان می‌رسد.

در کمال تواضع معتقدم بازی‌های ملی یک فوتبالیست باید با تصمیم شخصی او یا عملکرد ضعیفش در تیم ملی به پایان برسد نه به خاطر سن یا دلایلی از این قبیل. چرا که جوان بودن یا چند سال بیشتر سن داشتن به خودی خود یک امتیاز یا نقص نیست. این یک خصوصیت موقت است که لزوما ربطی به عملکرد یا توان ندارد. من مودریچ، مسی و پپه را با حسرت و ستایش نگاه می‌کنم.

به همین خاطر در حالی که غمگین هستم با شما صحبت می‌کنم، اما در عین حال سرم را بالا می‌گیرم و به خاطر آن سال‌های درخشان از همه شما و حمایت‌هایتان سپاسگزارم. با خاطراتی ماندگار از افتخارات و جام‌هایی که به دست آوردیم و در کنار هم جشن گرفتیم و با غرور و افتخار بی‌انتها به عنوان بازیکن تیم ملی اسپانیا و کسی که بیشترین تعداد بازی ملی را دارد خداحافظی می‌کنم. از همه شما که به من باور داشتید از صمیم قلب تشکر می‌کنم.”

انتهای پیام/