نقل و انتقالات | رامین رضاییان در یک صورت به پرسپولیس برمی‌‍گردد!

رامین رضاییان مدافع سابق پرسپولیس تحت یک شرایط به این تیم برمیگردد. البته باید یک هفته صبر کرد!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ مدافع تیم ملی ایران بعد از پایان قراردادش با تیم اوستنده بلژیک و البته حضور موفق در جام جهانی 2018 روسیه یکی دو پیشنهاد از لیگ های عربی داشت که در نهایت تیم الشحانیه را انتخاب کرد؛ تیمی که اصولا لقب اسانسور را به انها دادند چرا که یک سال در میان در لیگ دو و لیگ ستارگان قطر حضور دارد.

با این حال رامین در سال 2019 با این تیم کارش را آغاز کرد و آنقدر خوب درخشید که تا این لحظه نیمی از گل های تیمش را وارد دروازه رقبا کرده است؛ 11 گل زده و سه پاس گل برای رامین رضاییان ثبت شده اما صد حیف که به دلیل ضعیف بودن این تیم، گل های رامین تاثیر بسزایی در روند فنی تیم نداشته و الشحانیه در روز پایانی لیگ اگر نتواند از سد الخور عبور کند به دسته پایین تر سقوط می کند و این همان نکته ای است که می تواند رامین را بار دیگر و بعد از 4 سال پرسپولیسی کند. چون رامین اصلا دوست ندارد در سن سی سالگی حضور در لیگ سطح پایین تر قطر را تجربه کند و ممکن است با این روند تیم ملی ایران را هم از دست بدهد.

در هر صورت یک هفته باید صبر کرد و اگر الشحانیه به دسته پایین تر سقوط کرد، باید شاهد یک نقل و انتقال جذاب باشیم آن هم برای پرسپولیس تهران و مربیگری یحیی گل محمدی.