راهکار گلزنی الهلال گران قیمت به پرسپولیس

فردا شب تیم فوتبال الهلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبان پرسپولیس است و تیم برنده ۲۷ مهرماه یعنی سه روز بعد باید در مرحله نیمه‌نهایی با پیروز النصر و الوحده دیدار کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم فوتبال الهلال برای فصل جدید لیگ‌قهرمانان آسیا هزینه زیادی کرده و حتی وقتی از دور گروهی صعود کرد، باز هم خریدهای گران قیمتی انجام داد تا ثابت کند هدف امسالش صعود به دیدار پایانی و قهرمانی در قاره کهن است.

الهلال که به عنوان تیم دوم از گروه خود به دور حذفی صعود کرد خیلی زود موسی مارگا را از پورتو پرتغال خرید تا خط حمله‌اش را تقویت کند. همچنین پریه‌را برزیلی را نیز از وست‌بروم‌ویچ انگلیس با قیمت ۱۸ میلیون یورو خریداری کرد تا یکی از ۵۰ بازیکن گران سال ۲۰۲۱ از نگاه سایت ترانسفرمارکت لقب بگیرد.

با جذب این دو بازیکن وضعیت خط حمله الهلال بهبود بخشید اما بازهم راهکار گلزنی الهلال به ساق پای بافمی گومیس دوخته شده که توانسته در ۷ مسابقه آسیایی برای این تیم ۴ بار گلزنی کند.

راهکار گلزنی الهلال مقابل پرسپولیس از عمق دفاع و کناره‌ها است؛ جایی که سعید آقایی و سیامک نعمتی باید خیلی مراقب باشند از این بخش دروازه سرخ‌ها تهدید نشود. همچنین وظایف هافبک‌های دفاعی پرسپولیس نیز در این مسابقه سنگین‌تر از روزهای دیگر است.

بیشتر بخوانید:
نگاه آماری AFC به دیدارهای پرسپولیس و الهلال
الریاضیه: هواداران الهلال منتظر درخشش دوباره گومیس مقابل ایرانی ها
آمار موفقیت آمیز ۷۱ درصدی الهلال مقابل پرسپولیس
نظر پیشکسوتان الهلال پیش از دیدار با پرسپولیس تهران
محمدخانی: پرسپولیس با توان بیشتری به مصاف الهلال برود و چشم حریف را در بیاورد!
پرسپولیس مقابل الهلال یکدست قرمز می پوشد

انتهای پیام/