راکتس 2-2 واریرز / راکتس با مقاومت خود واریرز را به زانو در آورد

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، بازی چهارم نیمه نهایی کنفرانس غرب دوشنبه شب بین تیم های گلدن استیت واریرز و هیوستون راکتس انجام شد و راکتس، تیم میزبان، با برد 108-112 نتیجه را 2-2 کرد.

برای دیدن خلاصه بازی راکتس 2-2 واریرز اینجا کلیک کنید

جیمز هاردن 38 امتیاز کسب کرد و به همراه 10 ریباند یک دبل دبل ثبت نمود. گوردون 20 امتیاز گرفت و تاکر (17 امتیاز و 10 ریباند) نیز همچون هاردن یک دبل دبل دیگر به ثبت رساند. راکتس با مقاومتی که در برابر هجوم دیرهنگام گلدن استیت نشان داد موفق شد پیروزی را از آنِ خود کند. بیشترین امتیاز برای واریرز توسط دورانت (34) و کری (30) حاصل شد؛ اما کری 10 شوت سه امتیازی را نیز از دست داد. دریموند گرین نیز با 15 امتیاز، 10 بورد و 5 پاس گل بازی خوبی را برای واریرز به نمایش گذاشت.

هیوستون با این که تنها 17 شوت از 50 شوت خود را از پشت خط سه امتیازی شلیک کرد اما در تعداد شوت های سه امتیازی به طرز چشمگیری برتر از حریف عمل کرد. از 30 شوتِ واریرز تنها 8 شوت از منطقه سه امتیازی صورت گرفت و کوین دورانت و استفن کری در لحظات حیاتی که راکتس تنها 3 امتیاز جلو بود شوت های سه امتیازی خود را از دست دادند.

خلاصه بازی راکتس و واریرز
خلاصه بازی راکتس و واریرز

در نیمه نخست راکتس فاصله امتیازات را به حداکثر 17 رساند و این نیمه را نهایتا 54-61 به سود خود پایان داد. کوارتر سوم با شوت های سه امتیازی پشت سر هم هاردن همراه بود . هاردن و تاکر با شوت های مکرر خود واریرز را 60-77 عقب نگه داشتند. اما دقایقی بعد با لی آپ کری و شوت های دیگر بازیکنانِ واریرز، فاصله کاهش یافت و نتیجه به 82-86 تغییر پیدا کرد. از اینجا به بعد راکتس موفق شد حملات واریرز را مهار کرده و به آنها پاسخ بگوید. شوت های هاردن در کوارتر چهارم و شوت کریس پل در 3 ثانیه پایانی پیروزی را برای راکتس به ارمغان آورد.

دیدار پنجم این دو تیم در ساعات اولیه صبح پنج شنبه در اوکلند کالیفرنیا برگزار خواهد شد.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای