رایان گیگز؛ از نارضایتی در مقابل اسپانیا تا انتظار برای بازی خوب در برابر ایرلند

به گزارش لحظه و به نقل از اسکای نیوز:

رایان گیگز از بازی شاگردانش در مقابل اسپانیا انتقاد کرد و آنها را به شکست در انجام اصولی ترین کارها در زمین متهم کرد.

این بازی احتمالا بزرگترین امتحان رایان گیگز در نقش مربی تا اینجای کار بود که بدون گرت بیل در آن شرکت کرد.اسپانیا با دبل آلکاسر و گلزنی راموس و بارترا کاری کرد که ولز تیم دوم زمین باشد و حتی با گل دقایق آخر سم وکس ، گیگز نتواند نکات مثبت زیادی در بازی تیمش ببیند.

گیگز گفت ” ما مقابل تیم بسیار خوبی بازی کردیم ، آنها در حفظ توپ عالی عمل کردند و هروقت آن را از دست دادند به سرعت آن را پس گرفتند. از موارد نا امید کننده برای من عدم توانایی بازیکنانم در انجام اصولی ترین کار ها بود. شما در فوتبال هنگامی که مقابل یک تیم متوسط قرار میگیرید باید اصول پایه  را درست انجام دهید و هنگامی در مقابل تیم بسیار خوبی قرار می گیرید و از پیاده کردن ساده ترین کارها در زمین باز بمانید قطعا به مشکل بر میخورید.

در ادامه رقابت های لیگ ملت های اروپا ولزی ها باید به مصاف ایرلند بروند و به گفته گیگز بعید است که گرت بیل به آن دیدار برسد.

گیگز اطمینان دارد که ولز از این اشتباهات بچه گانه عبور خواهد کرد و بازی خوبی را در دیدار بعدیشان به نمایش خواهند گذاشت.

او در این مورد گفت”از خوبی های فوتبال این است که همیشه بازی بعدی انتظار شما را می کشد.

گیگز ادامه داد” در بازی دوره گذشته ما مقابل دانمارک متحمل شکست شدیم و باید برای بازی بعد یک ماه انتظار می کشیدیم و اینبار در بازی اول خوب ظاهر نشدیم و باید در بازی بعد به آن واکنش نشان بدهیم با اینکه بازی بعدی سخت است ولی ما بهتر عمل خواهیم کرد.

مترجم ( علیرضا الیاسی )