رای عجیب کمیته انضباطی برای فوتبال زنان!

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛  کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، رای مربوط به انصراف دو تیم نماینده البرز و پالایش گاز ایلام از رو در رویی با تیم‌های شهرداری سیرجان و خاتون بم را اعلام کرد. بر اساس این رای، به‌جز نتیجه مسابقه که طبیعتا ۳ بر ۰ اعلام شده بود؛ تیم‌های انصراف دهنده فقط به مبلغ ۵ میلیون تومان جریمه شدند! این در شرایطی بود که مطابق آنچه پیش از این سازمان لیگ اعلام کرده بود؛ قرار بود با تیم‌هایی که با انصراف از مصاف با تیم‌های قدرتمند، موجب بی‌نظمی در برگزاری مسابقات می‌شوند، برخورد جدی صورت پذیرد.

رای صادره به شرح زیر است:

دیدار تیم‌های شهرداری سیرجان و نماینده البرز که قرار بود روز 22 فروردین ماه در سیرجان برگزار شود به دلیل عدم حضور تیم نماینده البرز، انجام نشد.

تیم نماینده البرز مسئول شناخته شدن در عدم برگزاری مسابقه بوده و سه بر صفر بازنده اعلام می‌شود. این تیم باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی باید پرداخت کند. این رای از حیث نتیجه قابل تجدید نظر است.

*دیدار تیم‌های فرا ایستاتیس کران فارس و بانوان البرز برگزار و از سوی سمانه امیری، مدیر تیم فرا ایستاتیس کران فارس تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقه رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

انتهای پیام/