ربیعی: حقمان بود که گل بزنیم/ما تلفیقی از نیروهای جوان و با تجربه داریم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت:حقمان بود که گل بزنیم اما به ها در ضربات آخر و دادن پاس آخرباید دقت می کردند.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛  محمد ربیعی در نشست خبری پس از تساوی مقابل ملوان اظهار داشت: بازی مهیج و خوبی بود. بخش عمده ای از بازی را در زمین حریف بودیم. شناخت کافی هم از ملوان داشتیم. می دانستیم در چند بازی اخیر توانسته به خصوص در کار دفاعی خوب کار کند. امروز هم جانانه از دروازه شان مراقبت کردند. فشار زیادی آوردیم. به خصوص نیمه دوم که یک طرفه بود.

وی افزود: حریف برخی راه های حمله را بست. فرصت های ما هم تبدیل به گل نشد. فشار را بیشتر کردیم. حقمان بود که گل بزنیم اما به ها در ضربات آخر و دادن پاس آخرباید دقت می کردند. به مازیار زارع و، تیم حریف و بچه های خودمان خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی مس رفسنجان در مورد اینکه مربی ملوان معتقد بود در نیمه اول می‌تواسنتند 3 گل بزنند، گفت: نیمه اول دو فرصت داشتند. طبیعت بازی است. فکر می‌کنم حداقل 70درصد بازی، حریف را پرس پرفشار کردیم. این کار سنگین است. از نظر تاکتیکی اگر بخش عمده‌ای از بازی، حریف را از بالا پرس پرفشار کنید خیلی سخت است.

وی افزود: در اثر این، تیم حریف روی ضدحمله صاحب فرصت شد اما در نیمه دوم تمام راه‌ها را بستیم. در نیمه اول  هدفشان این بود با توپ‌های بلند بازی را به پشت دفاع ما بیاورند. یکی دو توپشان به بار نشست اما در نیمه دوم همان را هم بستیم. حرفی ندارم. این نظر مربی ملوان قابل احترام است.

ربیعی در مورد تاثیر حواشی اخیر مس رفسنجان، عنوان کرد: به هرحال بازی است. ربطی ندارد. ملوان هفته پیش هم با سپاها بازی کرد و قبل از آن هم فولاد را برده بود. حواشی که می‌گویید هرچه بوده در موردش کمی صحبت کردم. جا دارد از مدیریت قبلی باشگاه، زیندینی و علیزاده و همه عواملی که کمک کردند، تشکر کنم. 4 سال در کنار من بودند. شرایط مشخص و گویا است. ما نباید صحبت کنیم. مسیر کاملا مشخص است. یک مدل خوبی از کار است و می‌تواند بعدا توسط ارگان‌هایی که کار سیستماتیک می‌کنند، مرور شود.

وی افزود: در این مدت هم که پورمحمدی اضافه شده، به چشم خودم می‌بینم که تلاش می‌کند تا کار انجام شود. در نهایت هر اتفاقی بیفتد برای مردم شهر رفسنجان است. این تیم زمانی در لیگ یک بوده، کم کم بالا آمده و الان در لیگ برتر است. الان شما و من ناراحت هستیم که چرا در بازی که سوار بودیم، بیشتر از حریف موقعیت ایجاد کردیم و مالک توپ بودیم، برنده نشدیم. همیشه گفته‌ام در آینده مشخص می‌شود رتبه هشتم یک تیم در سال اول حضور درلیگ برتر چقدر ارزشمند است.

ربیعی گفت: ملوان مقابل ما با دل و جان جنگید و همان حالتی را دارد که ما سال اول داشتیم. باید تک امتیاز تک امتیاز بگیرد و بتواند به هدفش که ماندن درلیگ برتر است برسد. در مورد آن مسائل، استعفا، عدم قبول استعفا و… قبلا توضیح داده‌ام. آدمی نیستم که بیشتر از این به این حرف ها بپردازم. سعی می‌کنم حرفه‌ای بودن و شخصیتم را در کار حفظ کنم. 4 سال است اینجا هستم. گله نکردم اما 3-2 ماه بسیار سخت را سپری می‌کنیم. امدوارم به مرور زمان این سختی کاهش پیدا کند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد عدم گلزنی این تیم، اظهار داشت: ما تلفیقی از نیروهای جوان و با تجربه داریم. بله، در یکسری بازی‌ها گل نزدیم. الان هم تفاضل گل ما خوب نیست. این را قبول دارم. سال قبل آمار بالایی داشتیم اما مثلا در همین بازی یا بازی با گل‌گهر یا آلومینیوم، بازی‌هایی که گل نزدیم مثل بازی با نفت در مسجدسلیمان که بهترین بازیکنان زمین دروازه‌بان‌ها شدند. همینطور در مورد فروزان، حسین پورحمیدی یا امروز ایمان صادقی، به هرحال‌روزهای خوب دروازه‌بان‌های حریف هم بوده است.

وی افزود: اگر موقعیت ایجاد نکنیم معلوم است که جاهایی ایراد داریم اما از نظر تمام کنندگی قطعا باید کارمان را انجام بدهیم. باید به این بچه‌ها انرژی بدهیم صبور و مثبت اندیش باشیم. تمرین بیشتری کنیم تا پنجره نقل و انتقالات، در آن زمان اگر به این رسیدیم که باید تقویت کنیم باید ببینیم بودجه در باشگاه داریم یا نه، اگر بود، بعد کارمان را انجام بدهیم.

بیشتر بخوانید:

مطهری: کمترین حق ما سه امتیاز بود
الهامی: بازی خوب و جانداری بود

انتهای  پیام/