ربیعی : فکری هم مثل من پله پله بالا آمده است

سرمربی مس رفسنجان گفت :ما در سالی که به لیگ برتر صعود کردیم با منع استفاده از بازیکنان خارجی مواجه شدیم در شرایطی که اگر تیم های دیگر خارجی داشتند می توانستند آنها را حفظ کنند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،ربیعی سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت: قطعا عطش مسابقه به دلیل نبود تماشاگران کاهش پیدا خواهد کرد. ما دوست داشتیم هواداران عزیز استقلال در این بازی حضور داشتند و ای کاش کرونا نبود که هواداران عزیز رفسنجانی را هم که 15 سال صبر کردند تا تیمشان را در لیگ ببینند را در ورزشگاه می دیدیم.فکری به حق به نیمکت استقلال رسیده و پله پله مثل خود من بالا آمده است. مطمئنا جایگاه فکری برای من قابل احترام است.

وی افزود: ما در سالی که به لیگ برتر صعود کردیم با منع استفاده از بازیکنان خارجی مواجه شدیم در شرایطی که اگر تیم های دیگر خارجی داشتند می توانستند آنها را حفظ کنند.ما در چندین پست در کشورمان دچار فقط هستیم و حتی نیروی جوان هم کم داریم. 10 سهمیه به ما دادند که در لیگ برتر جذب کنیم و ما همان 10 بازیکن را جذب کردیم. سه چهار سهمیه لیگ یکی و آزاد گرفتیم و 4 بازیکن امید هم داریم. در کل باید در سالهای آینده در بحث ساخت بازیکن و ارتقای بازیکنان جوانتر بهتر و پویاتر عمل کنیم.

بیشتر بخوانید:
سه بازیکن استقلال به دیدار با مس رفسنجان میرسند
ضدعفونی ورزشگاه آزادی پیش از مصاف استقلال و مس رفسنجان
شجاعیان بازی با مس رفسنجان را از دست داد

انتهای پیام/