رجبی: شرایط فنی استقلال نسبت به گذشته تغییر کرده است

او مراحل ایفمارک را طی کرده و فقط بحث ثبت قراردادش مانده است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  حمیدرضا رجبی مربی استقلال در نشست خبری قبل از بازی مقابل آلومینیوم گفت:‌درباره بازی روز جمعه با آلومینیوم اراک باید بگویم که این تیم و تیم‌های تحت هدایت مجتبی حسینی از نظر سازماندهی ساختار دفاعی و شکل تیمی سخت کوش هستند و ما کار سختی داریم. به نظرم نباید مثل بازی با هوادار که در ۱۵ دقیقه اول غافل شدیم و دو گل خوردیم، عمل کنیم و باید با تمرکز کامل و بالا ظاهر شویم و این ۱۵ دقیقه را از دست ندهیم و مثل نیمه دوم بازی قبل که شرایط ما بهتر شد و از نظر تاکتیکی خیلی خوب کار کرد؛ بازی کنیم.

وی افزود: برای بار دوم است که جواد نکونام قرارداد خودش را کاهش می‌دهد و نه در شعار بلکه عملا نشان داد و ثابت کرد استقلالی دو آتشه است. از بچگی من با او بودم و می‌دانم چه استقلالی باتعصبی است. باید تشکر ویژه هم از بازیکنان تیم داشته باشیم که برخی از آن‌ها آمدند و قراردادهایشان را کاهش دادند. یکی از با تعصب‌ترین و فداکارترین بازیکنان استقلال هستند که با وجود دریافتی کم در چند ماه گذشته، با تعصب و تلاش در حال کار کردن هستند.

رجبی در پایان گفت: من فکر می‌کنم الان شرایط فنی استقلال نسبت به گذشته تغییر کرده است. نکونام با تفکرات خاص خودش تیم را هدایت می‌کند و فکر می‌کنم از نظر فنی روز به روز تیم سیر تکاملی را طی و پیشرفت می‌کند و فکر می‌کنم در بازی‌های آینده بهتر هم ظاهر شویم. من فکر می‌کنم با کاهش قراردادی که کادرفنی و بازیکنان انجام دادند، باشگاه در تلاش است که بتواند قرارداد بلانکو را ثبت کند و او به بازی برسد و امیدواریم بتواند فردا بازی کند. او مراحل ایفمارک را طی کرده و فقط بحث ثبت قراردادش مانده است.