رجبی: صدرنشینی نباید باعث فشار روی استقلال شود

پیشکسوت استقلال در مورد شرایط این تیم توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  رضا رجبی، یکی از پیشکسوتان استقلال درخصوص وضعیت استقلال و تقابل با نساجی اظهار داشت: بازی با نساجی دوتا نیمه‌داشت، نیمه‌اول که افتضاح بود و فقط روی ارسال‌بود که سهرابیان دروازه را باز کرد اما در نیمه دوم تعویض‌هایی نکونام در خط جلو انجام داد که کمک کرد. این نشان‌دهنده این است که در فوتبال روز دنیا تیم‌هایی که نتیجه را جلو هستند تعویض‌ها را در خط جلو انجام‌می‌دهند تا بتوانند هم‌فشار را روی خط دفاعی حریف داشته باشند ‌هم آنکه بتوانند ضربه بیشتری به‌حریف بزنند. تعویض‌ها خیلی خوب بود و جوابش این شد که استقلال سه گل دیگر‌زد و چندتای دیگر‌هم‌نزد!

وی افزود: استقلال بعد از مدت‌ها موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کرد‌که هم‌ یک نشاطی در استادیوم بود و هم یک شعفی در تیم‌بود . اگر موقعیت ایجاد کنند و گل بزنند می‌تواند در آینده ‌هم ‌به روندروحی روانی تیم کمک کند.

پیشکسوت استقلال در مورد تقابل با گل گهر هم خاطرنشان کرد: گل گهر تیم خوبی است و سرمربی این تیم توانسته سبک بازی مورد نظرش را در این تیم جا بیاندازد. آنها تیم خطرناکی هستند و بازیکنان با کیفیتی هم در اختیار دارند و بردن این تیم در سیرجان واقعاً کار سختی است و یکی از بازی‌های مهمی است که سه امتیاز آن خیلی در سرنوشت استقلال تاثیرگذار خواهد بود.

رجبی در خصوص شانس قهرمانی استقلال در این‌فصل گفت: چندین سال است که از قهرمانی در نیم فصل می‌گویند اگر یادتان باشد چند سال پیش هم برق شیراز در نیم‌فصل قهرمان بود و در پایان فصل سقوط کرد.‌سپاهان و استقلال و تراکتور و ‌چند تیم‌دیگر مدعی هستند و باید به بازی‌ها فینال گونه نگاه کرد و تمرکز گذاشت برای هربازی؛ چرا که هیچ‌کدام از بازی‌ها راحت نیستند.‌مثلا‌ً ملوان را ببینید‌ که تیم‌خوبی هستند، با اینکه از نظر بودجه‌ای از همه تیم‌های مدعی کمتر هزینه کرده اما از لحاظ فنی خوب روی این تیم کار شده که‌ در رفسنجان چهار گل به حریف می‌زند نشان می‌دهد این‌تیم به لحاظ روحی و‌تاکتیکی به یک وحدت‌رسیده است اما خیلی مهم است این موقعیت را حفظ کنید. مثلا پارسال پرسپولیس ۷، ۸ امتیاز عقب بود اما در نهایت‌ قهرمان شد. ‌پس این نشان‌نمی‌دهد‌که از الان بگوییم کدام تیم قهرمان است. اما اول هم‌گفتم استقلال همیشه‌جزو‌مدعیان است و‌خواهد بود به خاطر قدمت باشگاه و شرایط این باشگاه و حمایت‌هایی که هواداران از تیم‌شان‌می‌کنند باید هم‌همیشه‌جزو‌مدعیان باشند ولی نباید صدرنشینی باعث شود فشار روی تیم بیشتر شود

 

انتهای پیام/