رحمتی: باید برای حفظ جایگاه‌مان مبارزه کنیم

سرمربی آلومینیوم پس از شکست تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: باید از نظر تجربی و ذهنی روی تیم کار کنیم و برای حفظ جایگاه‌مان مبارزه کنیم.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛  مهدی رحمتی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: در طول هفته گذشته دائما به بازیکنان‌مان گوش زد کردیم که از ابتدا باید تمرکز داشته باشند تا بازی را از دست ندهیم اما در ۳۰ دقیقه اول در زمین تمرکز نداشتیم و ذوب‌آهن هم توانست از اشتباه ما استفاده کند و به گل برسد. در ادامه تلاش کردیم به گل برسیم و باید از بازیکنان تیمم تشکر کنم. در نیمه دوم بازی را هجومی آغاز کردیم اما متاسفانه ده نفره شدیم.

او ادامه داد: با این حال بازیکنانم تلاش‌شان را کردند. با ۱۰ نفره بودن هم توانستیم موقعیت ایجاد کنیم و به گل برسیم اما آفساید اعلام شد. دو تیم خوب بازی کردند و به ذوب‌آهن تبریک می‌گویم. به بازیکنانم هم خسته نباشید می‌گویم. باید بگویم به دست آوردن چیزی راحت است اما نگه داشتن آن بسیار سخت است. باید از نظر تجربی و ذهنی روی تیم کار کنیم و برای حفظ جایگاه‌مان مبارزه کنیم. امروز تلاش کردیم اما تمرکز نداشتیم.

رحمتی در پایان اضافه کرد: وقفه دو ماهه بیشتر از همه به ضرر ما بود چون در شرایط خوبی بودیم و این به ما آسیب زد. امیدوارم در ادامه بتوانیم جبران کنیم.

بیشتر بخوانید:

مربی ملوان: بد بودن کیفیت توپ، بهانه است
واکنش مورایس به شکست: زمین بازی نم داشت/دفاع ملوان خوب بود
برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دربی پایتخت

 

انتهای پیام/