رحمتی در جواب اعتراض هوادارن نساجی چه گفت؟

سرمربی نساجی تاکید دارد با کمبود بازیکن در دیدار مقابل نوبهار ازبکستان حاضر شدند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ سید مهدی رحمتی پس از شکست سه بر یک نساجی مقابل نوبهار ازبکستان و پایان مسیر صعودشان از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در واکنش به شعار تماشاگران در این بازی عنوان کرد: هوادار حق دارد و اینکه توقع‌اش این است تیمش در یک جایگاه خوب باشد و اینکه از ما نتیجه و فوتبال خوب می‌خواهد ولی شناختی که من از هواداران نساجی داشتم و دارم این است که فوتبال را خیلی خوب متوجه می‌شوند.

او ادامه داد: هواداران نساجی می‌بینند که تیمشان زحمت می‌کشد ولی در لیگ یک مدل اتفاقات و در لیگ قهرمانان آسیا یک سری اتفاقات برای ما می‌افتد که فکر می‌کنم بخاطر فشار موجود روی این تیم است.

سرمربی نساجی اضافه کرد: مطمئن باشید اگر فشار آسیا روی تیم نساجی نبود و در یک حالت نرمال بازی می کرد، جایگاه هفتم یا هشتم جدول با این بازیکنان بود ولی الان هر چهار روز بازی می کنیم و واقعا توان نداریم.

رحمتی با بیان اینکه همین امروز ۴ بازیکن فیکس خودم را نداشتم، گفت: امیر هوشمند و صالح حردانی محروم و محمود قائدرحمتی و احسان حسینی مصدوم بودند و از این دست مشکلات داشتیم. لیست ۲۳ نفره تیم ما را ببینید که تا چه اندازه بازیکن مازندرانی در لیست ما هستند.

او یادآور شد: هواداران حق دارند و جوابگوی تمام حرف‌ها و صحبت‌هایشان هستم. باید بیشتر تلاش و کار کنیم. بازیکنانم باید بفهمند کجا و برای چه تماشاگرانی بازی می‌کنند. تماشاگرانی که در همه استادیوم‌های ایران و آسیا حاضر است، حق اعتراض دارد و هرچه بگویند، با گوش دل می‌شنویم و سعی می کنیم نواقص خودمان را برطرف کنیم تا ان شاالله بهترین نتایج را بگیریم.

انتهای پیام/