رحمتی: قوانین سازمان لیگ به دلخواه سهیل مهدی است

من 10 روز پیش مصاحبه کردم و خواستار روشن شدن یک سری اتفاقات در هفته ششم لیگ برتر شدم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سید مهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: من 10 روز پیش مصاحبه کردم و خواستار روشن شدن یک سری اتفاقات در هفته ششم لیگ برتر شدم. از آقای سهیل مهدی سوال کردم که چرا بازی فولاد و ملوان لغو شده و تکلیف این بازی روشن نشده است اما ایشان با خنده و شوخی از این مساله عبور کرد. باید شفاف توضیح بدهند چرا این دیدار لغو شده چون مربی و بازیکنان ملوان می گفتند شرایط زمین انزلی عادی بود. جالب است اصلا صبر نکردند که ببینند 24 ساعت بعد شرایط زمین چطور است.

وی افزود: نمی دانم قانون فقط برای یکسری تیم خاص انجام می شود یا فقط مختص تیم ما است. مهدی با من تماس گرفت و گفت اگر بازیکنان فولاد از تیم ملی خط بخورند دیدار با ملوان انجام می شود اما دیدید بازیکنان فولاد خط خوردند ولی در 20 روز تعطیلی این دیدار انجام نشد. این بازی مستقیم در دیدار فردای ما تاثیر دارد اما بازی را برگزار نکردند و برنامه آقای کی روش را بهانه کردند.

رحمتی در پایان گفت: صبح امروز آقای نبی در برنامه تلویزیونی اعلام کرد که آقای کی روش با تمام مربیان لیگ برتری برای برنامه های این دو هفته صحبت کرده است. من یکی از سرمربیان لیگ برتری هستم ولی با من که صحبتی نشده است. نمی دانم با بقیه همکاران من در تیم های دیگر صحبت شده یا خیر. من از آقای تاج خواهش می کنم به این مسائل ورود کنند چون او آمده که تغییرات ایجاد کند. از آقای کشوری فر به عنوان رئیس سازمان لیگ خواهش می کنم بگویند چرا تمام قوانین طبق دلخواه سهیل مهدی و برنامه های او اتفاق می افتد.

انتهای پیام/