رحمتی: نساجی در شرایط سختی است اما به شاگردانم ایمان دارم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: شاید بازیکنان ما مقداری به خاطر شرایط سختی که در آن هستیم، ترس دارند.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، سیدمهدی رحمتی پس از توقف خانگی نساجی مقابل سپاهان، اظهار داشت: از هواداران خیلی خوبمان تشکر می‌کنم که امروز کاملا از ما حمایت کردند. تیم سپاهان جزء مدعیان قهرمانی است. مهره‌های زیاد و کادر فنی خیلی خوبی دارد. به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. فوتبال خیلی خوبی بود.

وی افزود: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که واقعا خوب کار کردند. شاید بازیکنان ما مقداری به خاطر شرایط سختی که در آن هستیم، ترس دارند. 4روز دیگر باید برویم با یک تیم تا دندان مسلح بازی کنیم. 5روز بعد از آن باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم. امروز روی نیمکت به جز علا عباس، زامهران و صابر حردانی، بقیه بازیکنان زیر 20 سال بودند که همه هم بازی کردند. فکر نمی‌کنم در تیم نساجی سابقه داشته باشد که این تعداد بازیکن جوان وارد زمین شوند. باعث افتخار من است. واقعا آن‌ها را دوست دارم. بازیکنان توانمندی هستند.

سرمربی نساجی تصریح کرد: همه با جان و دلشان بازی کردند. امروز از آن‌ها خواستند به هواداران نشان بدهند این تیم برایشان مهم و با ارزش است. با بردش خوشحال و با باختش ناراحت هستند. تمام جانشان را گذاشتند. اسماعیل بابایی را 3 هفته است به صورت کامل ندارم. مهرداد عبدی مصدوم بود. همه تعویض هایم بیشتر به خاطر این است که بازیکن گرفتگی دارد، خسته است یا مشکل بدنی پیدا می‌کند. شرایط بازیکنان را می‌بینید که در چه وضعیتی هستند. از تک تک بازیکنان تشکر می‌کنم.

وی افزود: خواهش می‌کنم از این تیم حمایت کنید. امروز با این فوتبال و بازی قبل با نوبهار نشان دادند شخصیت تیمی‌شان در حال شکل گیری است. فقط و فقط با حمایت این تیم را خیلی سریع به جایگاه واقعی خودش می‌توانیم برسانیم. خواهش می‌کنم از این تیم حمایت کنید حمایت کنید حمایت کنید. اگر ایمان نداشتم این حرف را نمی‌زدم. ایمان دارم این تیم بهترین فوتبال را می‌تواند بازی کند و یکی از بهترین رتبه‌های نساجی را در ادوار لیگ برتر به دست بیاورد.

رحمتی در خصوص اینکه فوتبال مورد علاقه هواداران نساجی همین نمایش امروز است و اگر بازنده هم می‌شد همین تشویق‌ها وجود داشت، گفت: واقعا همیشه دنبال فوتبال بازی کردن بودیم. مقابل آلومینیوم اراک خواستیم شروع خوب داشته باشیم اما با یک اتفاق بازی قفل شد.

وی در مورد اینکه امروز ارسال‌های پشت دفاع حریف خوب بود ولی هنوز در ضربات نهایی مشکل وجود دارد و اگر بازیکنان نساجی دقت می‌کردند ای نتیم می‌توانست 2 گل دیگر بزند، عنوان کرد: سپاهان را آنالیز کرده بودیم. کاملا هجومی و بالا بازی می‌کند. سعی می‌کند سریع توپ را از یک سوم دفاعی خودش به یک سوم حمله‌ای خودش ببرد چون نفرات خیلی خوب و قابل اتکایی در آن منطقه دارد. این تیم کامل روی خط وسط زمین بازی می‌کند. کل برنامه ما امروز روی پشت خط دفاعی سپاهان بود. دیدید توانستیم خیلی موقعیت ایجاد کنیم. تک به تک داشتیم که استفاده نکردیم و گل نشد.

سرمربی نساجی افزود: موقعیت سوزی‌ها را می‌توان به حساب خستگی و استرس بازیکنان یا شرایط سختی که تا به حال گذراندیم، گذاشت. شرایط جدولی طوری رقم خورده بود که با 2 بازی کمتر به جایگاهی رسیده بودیم که فکر می‌کردیم همه چیز تمام شده است اما با یک امتیاز همه چیز عوض شد. جدول هنوز ابتدای راه است و تیم‌ها به هم نزدیکند.

رحمتی درخصوص اینکه آیا بازی دادن به جوان‌ها ادامه پیدا می‌کند یا فقط در بحران‌ها این اتفاق می‌افتد، گفت: به این تیم جوان ایمان دارم. مطمئنا بازیکنان جوانی که امروز به زمین رفتند، در بازی‌های بعد هم برای ما بازی خواهند کرد. اصلا برنامه ما این است که حتی برای سال بعد 4-3 نفر از این جوان‌ها را در ترکیب اصلی داشته باشیم. از همه آن‌ها راضی هستم. خیلی پخته بازی کردند. 4-3 جوانی که به زمین رفتند در هفته گذشته هم آماری و هم تمرینی خیلی خوب کار کردند. ما مزدشان را دادیم. همینطور کار کنند مطمئنا در بازی‌های بعدی هم به زمین می‌روند.

وی در مورد اینکه خط دفاعی 4 نفره نساجی به تیم سپاهان کم موقعیت داد، اظهار داشت: تیم ما روی حالتی بود که می‌خواستیم با 2 سیستم بازی کنیم. اگر سیستم 3دفاعه ما شکل نگرفت به دلیل این بود که وینگ بک‌های تخصصی نداشتیم و نتوانستیم استفاده کنیم. همین الان هم از این مساله رنج می‌بریم. دوست داشتم سیفی را از اول بازی بدهم ولی سپاهان چون هم ایستگاهی زن‌های خوبی دارد و هم تیم بلند قدی است، مقداری دلهره داشتیم. در ضربات ایستگاهی خیلی تمرین کرده بودیم.

رحمتی تصریح کرد: گوشزد کرده بودیم که گل نخوریم اما در نهایت روی کرنر گل دریافت کردیم. مطمئنا اگر 2 وینگ بک تخصصی داشتیم در سیستم 3 دفاعه  هم می‌توانستیم موفق باشیم. بااینحال هم بازیکنان این سیستم را دوست دارند و خوب بازی می‌کنند و هم نوع بازی تیم مورد پسند هواداران است. با همین سیستم و ریتم ادامه می‌دهیم. فقط دوست دارم حمایت هواداران به بازیکنان شجاعت بدهد که این رویه را ادامه بدهند.

پایان پیام/