رسانه روسی: ایران برای اولین بار از سال ۲۰۱۹ امتیاز از دست داد

یک رسانه روسی طی گزارشی تساوی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل کره جنوبی و حضور موثر ستاره ایرانی زنیت سن پترزبورگ در این بازی را منعکس کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سایت نوا اسپورت روسیه در گزارش خود از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی نوشت، سردار آزمون در مقدماتی ۲۰۲۲ پاس گل تساوی داد و ایران برای اولین بار از سال ۲۰۱۹ امتیاز از دست داد.

تیم ملی ایران در مرحله سوم مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ اولین امتیاز‌ها را از دست داد. در دیدار خانگی مرحله گروهی، ایرانی‌ها با کره جنوبی به تساوی یک یک رسیدند. گل اول بازی دقیقه ۴۸ توسط سون هیونگ مین کره‌ای که برای تاتنهام بازی می‌کند، زده شد.ایرانی‌ها در دقیقه ۷۶ گل مساوی را به ثمر رساندند. علیرضا جهانبخش با پاس سردار آزمون مهاجم زنیت گلزنی کرد.

مهاجم زنیت در ترکیب اصلی تیم ایران به میدان رفت. آزمون ۴ دقیقه بعد از پاس گل، کارت زرد گرفت و در دقیقه ۹۰ مهدی قایدی جایگزین او شد. آزمون در پنجمین بازی متوالی تیم ملی در کسب امتیاز موثر بوده ۳ گل زده و ۳ پاس گل داده است.

با این نتیجه نوار پیروزی تیم ملی ایران در ۱۰ بازی متوالی قطع شد، اما این تیم با ۱۰ امتیاز صدرنشینی خود را در گروه A حفظ کرد. کره‌ای‌ها دارای ۸ امتیاز و در رتبه دوم جدول هستند.
دو رتبه اول هر دو گروه از آسیا به مرحله نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ صعود خواهند کرد. مقام‌های سوم برای صعود در پلی آف بازی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید :
حواشی بازی ایران و کره جنوبی| حضور مهدوی کیا و پدر سردار آزمون
مذاکرات لورکوزن و لیون با سردار آزمون از سر گرفته شد
دلجویی علیرضا دبیر از سردار آزمون


انتهای پیام/