رسانه کره‌ای: برابر ایران در یک وضعیت ضعیف هستیم

علاوه بر این، در صورت پیروزی مقابل ایران، می‌توانیم امتیازات رنکینگ فیفا را نیز اضافه کنیم تا شرایط مساعدی برای صعود به جام جهانی و حضور در سید سوم ایجاد کنیم. 

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سایت کره ای news1 در گزارشی به حساسیت های جدال با شاگردان اسکوچیچ پرداخته و نوشت: ایران اعلام کرده است که با قدرت 100 درصدی وارد نبرد با کره جنوبی خواهد شد. ایران هم پیش از این صعود خود را به جام جهانی قطعی کرده است، اما این مسئله آنها را راضی نکرده و مصمم هستند به مقام اول گروه دست یابد

در رویارویی ها با ایران، این تیم حریف است که در هر بازی مرحله مقدماتی جام جهانی، کره را عذاب می دهد. آخرین برد خانگی کره برابر ایران به 17 سال پیش برمی‌گردد. نمی توان انکار کرد که ما در یک وضعیت ضعیف هستیم. شما باید عزت نفس خود را بازیابی کنید.

علاوه بر این، در صورت پیروزی مقابل ایران، می‌توانیم امتیازات رنکینگ فیفا را نیز اضافه کنیم تا شرایط مساعدی برای صعود به جام جهانی و حضور در سید سوم ایجاد کنیم که این نیز انگیزه‌ای قوی برای تیم ملی است. به همین دلیل است که کره بدون توجه به صعود یا عدم صعود به جام جهانی، با ایران می جنگد.

بیشتر بخوانید:
آخرین اخبار و جزئیات از سفر تیم ملی به کره جنوبی
کُری خوانی مهاجم تیم ملی کره برای ایران
مدیر فوتبال کره جنوبی: میخواهم مردم به ورزشگاه بیایند تا با هم ایران را…

انتهای یپام /