رسن : کاهش دستمزد برای بازیکنی است که مطالباتشان به موقع پرداخت می شود

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران و تیم ملی فوتبال عراق : با تعارف و وعده در پرسپولیس نمی مانم و از اروپا ، امارات و عربستان پیشنهاد هایی دارم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، بشار رسن ، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران و تیم ملی فوتبال عراق درباره پرداخت دستمزدش از سوی باشگاه اظهار داشت : درباره دستمزدها باید بگویم فیفا مجوزی به باشگاه ها داده تا دستمزدها را تا 70 درصد کاهش دهند. اما وضعیت ما در باشگاه پرسپولیس متفاوت است چون بسیاری از دستمزدها اینجا دیر پرداخت می شود.

بشار رسن ادامه داد : مدیران باشگاه پرسپولیس همیشه در رسانه ها اعلام می کنند که رسن بازیکن با اخلاقی است و وعده هایی می دهند. اما باید صادق باشیم من هم مثل تمام فوتبالیست های دیگر یک بازیکن حرفه ای هستم و مدیر برنامه دارم. نمی توانم با وعده و تعارف در اینجا بازی کنم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت : باید دستمزد بازیکنان به صورت منظم و درست پرداخت شود. اکنون از عربستان، امارات و اروپا پیشنهاد دارم باید بررسی های لازم را انجام دهم تا تصمیم گیری کنم.

بازیکن تیم ملی فوتبال عراق افزود : باشگاه پرسپولیس از لحاظ هواداری در صدر باشگاه های ایران قرار دارد. همچنین این باشگاه بازیکنان بزرگی در تاریخش مثل علی دایی و علی کریمی دارد.

وی در پایان از علایق خود در فوتبال یاد کرد و گفت : در فوتبال کشور نشات اکرم و در فوتبال جهان زین الدین زیدان الگوی من است . من طرفدار تیم فوتبال رئال مادرید هستم و این تیم را دوست دارم.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: بشار رسن در لیست بهترین هافبک های بازیساز تاریخ عراق
شوخی عجیب بشار رسن با قهرمانی پرسپولیس
بشار رسن به پرسپولیس بر نمی گردد