رسول پناه : به رسن اجازه رفتن نمی دهیم

بشار رسن بازیکن عراقی تیم پرسپولیس با پیشنهاد میلیون دلاری قطری ها مواجه شده و مدتی است که ساز رفتن از پرسپولیس را کوک کرده.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، مهدی رسول پناه در خصوص درخواست جدایی رسن از پرسپولیس اظهار کرده که شب گذشته به هتل محل استقرار این بازیکن رفته است و با وی در مورد تهداتش به قرارداد با پرسپولیس صحبت کرده است. سر پرست باشگاه پرسپولیس به رسن گفته است با جدایی او کاملا مخالف است و این اجازه به او داده نمی شود. رسول پناه مدعی شده است که قاطعانه به رسن پاسخ داده و او باید فکر رفتن را از سر بیرون کند. رسن باید بداند این موضوع برای باشگاه پرسپولیس بسیار جدی است چرا که نگران هوادارانش است.

مراسم سالگرد مادرش بشار

سر پرست باشگاه پرسپولیس در مورد غیبت بشار رسن در تمرینات پرسپولیس عنوان کرده است که بشار باید چند روز برای مراسم سالگرد مادرش به کشورش بازگردد و این موضوع دلیل غیبت های او در تمرینات است. او در رابطه با پیشنهاد باشگاه قطری به رسن گفته است: با این باشگاه نامه نگاری کرده ایم و به آنها یاد آور شدیم این اقدام آنها خارج از اخلاق و قانون است چرا که رسن با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و تمام مطالباتش را دریافت کرده و خود نیز به این موضوع اذعان دارد و باید به تعهدات خود با این باشگاه عمل کند.

بیشتر بخوانید:
نقره داغ القطر توسط فیفا برای مذاکره با بشار رسن در صورت شکایت پرسپولیس
رسول‌پناه: صددرصد مخالف جدایی بشار رسن هستیم
گل محمدی: با جدایی بشار رسن به شدت موافقم/ امیدوارم زودتر پیشنهاد قطری را…
بشار رسن از پرسپولیس جدا شد

اتمام پیام/ش