رشیدی: استقلال ریخت و پاش عجیبی دارد!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازیکنانی که به دبی نرفتند نمی‌دانند در زاهدان و خوزستان چه خبر است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، منصور رشیدی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران درباره عدم سفر محمدحسین مرادمند، رشید مظاهری و محمد دانشگر به دبی به بهانه پرداخت نشدن مطالبات‌شان گفت: این سه بازیکن ظاهرا در این کشور زندگی نمی‌کنند و خبر ندارند چه می‌گذرد. اینها نمی‌دانند در سیستان و بلوچستان، زاهدان، خوزستان و… خانواده‌هایی هستند که مشکلات زیادی دارند و شرایط سختی را تحمل می‌کنند. بازیکنان مدعی هستند که 40،50 درصد از قراردادشان را گرفته‌اند، این درصد تقریبا بالای دو، سه میلیارد تومان می‌شود. آیا پول کمی است؟ بحث مالیات را مطرح می‌کنند، اما بهتر نبود که خودشان در آستانه بازی با الهلال عربستان مشکل را حل می‌کردند؟

وی ادامه داد: باشگاه استقلال ریخت و پاش عجیبی دارد و همه چیز به هم ریخته است. متأسفانه هر کسی در این باشگاه تفسیر خودش را دارد. پرویز مظلومی گفته که از همه استقلالی‌تر است. اگر استقلالی هستی چرا هیچ کاری انجام نمی‌دهی؟ مشخص نیست در این باشگاه چه می‌گذرد. آقای مظلومی! استقلال 30،40 میلیون هوادار دارد که از من و شما استقلالی‌تر هستند. مرحوم منصور پورحیدری، ناصر حجازی، اصغر حاجیلو، نصرالله عبدالله، علی جباری و … از ما استقلالی‌تر بودند و هستند. مظلومی یک بار سرمربی می‌شود، یک بار مدیرفنی، یک بار سرپرست و امروز عضو هیئت مدیره. او چطور می‌خواهد در هیئت مدیره مشکلات باشگاه را برطرف کند؟ جالب است که جزو مسافران دبی هم بوده است.

وی با اشاره به عدم همراهی سه بازیکن استقلال در سفر به دبی گفت: باشگاه باید با این بازیکنان برخورد کند. متأسفانه بازیکنان امروزی اینگونه هستند. بیچاره هوادارانی که غصه تیم را می‌خورند. آنها استقلالی واقعی هستند نه ما که یک گوشه نشسته‌ایم.

بیشتر بخوانید:
گزینه های اصلی مدیرعاملی استقلال
باشگاه‌ استقلال: تا محرومیت کامل رشید مظاهری و دریافت غرامت پیگیری خواهیم کرد
تحویل مبلغ ترانسفر قایدی به سفارت ایران
فرزامی: این فصل می فهمیم آقا فرهاد در استقلال چند مرده حلاج است!
دوری ۲ ماهه ابوالفضل جلالی به دلیل جراحی
استوری فرشید اسماعیلی در واکنش به اظهارات رئیس هیات مدیره استقلال
رئیس هیات مدیره استقلال: اسماعیلی جایی در تیم ندارد/ مظاهری هر روز یک حرف می زند
پول ترانسفر قایدی در حساب باشگاه استقلال
شایعه تا واقعیت استعفای سمیعی از پرسپولیس و جدایی مددی از استقلال
وضعیت الهلال از استقلال بدتر است

انتهای پیام/