رشید مظاهری: از پرسپولیس پیشنهاد داشتم/ دلیل جدایی‌ام از استقلال مسیر فوتبالی بود

دروازه بان سپاهان از دلایل جدایی اش از استقلال و پیشنهاد پرسپولیس و فولاد و استفاده از لباس قرمز صحبت کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رشید مظاهری پس از تساوی سپاهان و هوادار اظهار داشت: تمام تلاشم را می‌کنم که پیراهن تیم ملی را بپوشم. چند سالی بود که برای جام جهانی قطر هدفگذاری کرده بودم، اما شرایط آنطور که دوست داشتم پیش نرفت. برای نیم فصل دوم تلاشم را می‌کنم که به تیم ملی بازگردم.

وی در مورد اینکه استوری او حاشیه ساز شده بود و استقلالی‌ها ناراحت شده بودند، گفت: من منظور خاصی نداشتم. منظورم تیم خودمان بود که انقدر خوب بازی می‌کند.

دروازه بان سپاهان در مورد دلایل جدایی‌اش از استقلال گفت: فکر می‌کنم مسیر فوتبالی من بوده و دلیل خاصی نداشته است. یک جاهایی من اشتباه کردم و برخی جاها هم دیگران، اما این مسیر فوتبالی است و تمام تلاشم را می‌کنم که دوباره خودم را ثابت کنم.

مظاهری در مورد اینکه گفته می‌شد مصدومی اما در تمرینات حاضر بودی، گفت: نظر سرمربی بود که بازی نکنم، اما مصدوم نبودم.

وی در خصوص اینکه مشکل شما از زمان نرفتن با استقلال به آسیا شروع شد، اظهار داشت: بعد از آن صحبت کردیم و یکسری مشکلات حل شد و به تمرینات بازگشتم.

دروازه بان سابق استقلال در مورد اینکه درست است که در تمرینات با مجیدی سلام و علیک نداشتید، گفت: اصلا چنین چیزی را قبول ندارم و به همه سرمربیانم احترام می‌گذارم.

مظاهری در باره اینکه که امروز هم لباس قرمز پوشیده بود و هواداران استقلال نسبت به آن موضع داشتند، عنوان کرد: سرپرست تیم تعیین می‌کند و هر لباسی به من بدهند، می‌پوشم. در هر صورت من دروازه بان سپاهان هستم. مقطعی استقلال بودم و آن هم تیمی بزرگی است. در مجموع با شرایط الان جلو می‌روم و لباسم هم فکر می‌کنم زرشکی بود، اما اگر قرمز هم بوده باشد دروازه بان سپاهان هستم و به این مسائل یعنی  استقلال و پرسپولیس فکر نمی‌کنم.

وی در مورد اینکه آیا برای فولاد شرایط گذاشته بودی یا خیر، تاکید کرد: هیچ شرطی نگذاشته بودم و قسمت نبود که آنجا باشم و از گرشاسبی و نکونام تشکر می‌کنم که به من پیشنهاد دادند.

دروازه بان سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا از پرسپولیس هم پیشنهاد داشت یا خیر گفت: با آنها هم صحبتی شد، اما جمع بندی این بود که به سپاهان بیایم.

مظاهری در مورد کلین شیت امروزش تاکید کرد: انگیزه زیادی دارم. نیم فصل دور بودم و امیدوارم همینطور پیش بروم و سعی کردم از فضای مجازی و رسانه ها دور باشم. هرچند رسانه ها را دوست دارم، اما تمرکزم روی کارم خودم بوده است.

بیشتر بخوانید:

استارت رشید مظاهری با سپاهان خراب شد
مظاهری به سپاهان پیوست
مظاهری از استقلال جدا شد

انتهای پیام/