واکنش رشید مظاهری به درخواست کسر قرارداد 2.5 میلیارد تومانی مدیرعامل چه بود؟

رشید مظاهری در یک انتقال چنجالی با فسخ قرارداد خود از تراکتور به استقلال تهران پیوست اما ظاهرا این انتقال سر دراز دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حسین حسینی بعد از پایان قراردادش قصد داشت به تیم دیگری ملحق شود که با صحبت های محمود فکری و اطمینان اینکه او دروازه بان شماره یک تیمش است قراردادش راتمدید کرد. اما با حضور رشید مظاهری در باشگاه استقلال تمام معادلات بهم ریخت و حالا دو دروازه بان مدعی شماره یک در استقلال حضور دارند. رشید اما با مبلغ سنگینی که در دوران مدیریتی سعادتمند امضا شد به استقلال پیوست. بعد از استعفای سعادتمند و حضور مددی در راس بدنه مدیریتی، مددی تلاش کرد تا قراردادهای نامتعارفی که توسط مدیرعامل قبلی تنظیم شده راتعدیل کند.

جبران کاهش قرارداد با آپشن

ورود نهادهای نظارتی به باشگاه استقلال اما سبب شد سرپرست جدید این باشگاه تلاش‌هایی در راستای کاستن از قراردادها انجام دهد. مددی در همین راستا به مظاهری پیشنهاد کرده قرارداد اولیه‌اش را به 2.5 میلیارد تومان کاهش دهد تا میزان دریافتی‌اش برای یک فصل به دستمزد 3 میلیارد تومانی برسد اما رشید مظاهری حاضر به کاهش قرارداد خود نشده و باشگاه استقلال همچنان به‌دنبال تعدیل این دستمزد است و حتی به مظاهری پیشنهاد داده برای جبران این کاهش قرارداد آپشن‌هایی را در قراردادش قرار می‌دهد تا این دروازه‌بان بیشتر از این متضرر نشود، اما مظاهری حاضر به تغییر دستمزد خود نیست. 

مظاهری به مددی اعلام کرده می توانسته با مبلغ به مراتب بالاتر به تیم دیگری برود پس به هیچ عنوان زیر بار کسر قرارداد حتی یک ریال هم نخواهد رفت. مددی اما با شناختی که از خود طی این مدت بروز داده مدیری نیست که به این راحتی بیخیال ماجرا شود و باید دید نهادهای نظارتی چه واکنشی نسبت به رد درخواست مددی توسط مظاهری خواهند داشت. دیگر بازیکنانی که باید قراردادشان کسر شود وریا غفوری و دانشگر هستند که آنها نیز فعلا زیر بار کاهش رقم قرارداد خود نرفته اند!

بیشتر بخوانید:
وکیل مظاهری: دروازه‌بان استقلال در پرونده فسخ یک طرفه با تراکتور تبرئه شد
زکریا مرادی: مددی ما را به استقلال راه نمی دهد/ مثل اینکه مال ایشان است
سعادتمند:خلیل زاده خودش پشت شرکت آریا برتر بود/همه چیز استقلال را این شرکت گرفت
مظاهری از رقم قرارداش پایین نیامد/ استقلال آپشن ها را تغییر داد
اعتراض رسمی استقلال در خصوص داور بازی با فولاد

انتهای پیام/خ