رشید و حاشیه‌های همیشگی/مذاکره با پرسپولیس که ناکام ماند

او همیشه دم از عدم پرداخت مطالبات استقلال میزند، در حالیکه با سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال مانند بیت کویین دچار ضرر هنگفتی شده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بازیکن جنجالی استقلال رشید مظاهری در اواسط دی ماه به همراه برادر خود ملاقاتی با مسئولان باشگاه پرسپولیس در تهران داشته و گویا با باشگاه پرسپولیس به توافقاتی هم دست پیدا کرده بودند اما مشروط بر اینکه با رضایت نامه به باشگاه پرسپولیس مراجعه نماید و هم اینکه حاشیه های همیشگی اش را به خصوص در چند وقت اخیر را کنار بگذارد.

با توجه به قرارداد دو فصل باقی مانده این بازیکن با باشگاه استقلال و درگیری های متعدد با کادر فنی و مسئولان باشگاه و عدم بازی کردن برای استقلال گویا هدف مظاهری فقط ضربه زدن به استقلال بوده است.

این بازیکن حواشی متعددی از قبیل درگیری با مدیرعامل و کادر فنی و شکایت وکیلش و گردش‌های شبانه و درگیری با افراد متعدد از جمله ج.رزمنده که بر سر مسائل ارز دیجیتال و مشکلات خانوادگی و شخصی بوده است و همچنین رفتن به کلانتری تجریش و سواستفاده از نام باشگاه استقلال و نام بردن از مدیرعامل باشگاه استقلال و اینکه من دروازه بان استقلال هستم و از این قبیل حواشی حسابی او را دچار حاشیه کرده است.

نکته جالب توجه این است که او همیشه دم از عدم پرداخت مطالبات استقلال میزند، در حالیکه با سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال مانند بیت کویین دچار ضرر هنگفتی شده است.

باشگاه مقصد این بازیکن پرحاشیه هرجا که باشد قطعا برروی عملکرد تیمی و فنی آن اثر می گذارد و باید دید کدام تیم لیگ برتر حاضر به پذیرفتن این بازیکن است.

سوالی که ذهن هواداران باشگاه استقلال را به خود درگیر کرده این است آیا مشکلات او با مربی خود در تراکتور یا مدیرعامل وقت ذوب آهن، با محمود فکری در فصل قبل و همچنین مدیرعامل فصل قبل،حالا فرهاد مجیدی و مدیرعامل فعلی باشگاه آیا تمام این مشکلات و اتفاقات مقصرش افراد مقابل رشید هستند؟!
دلیل این همه حاشیه و به بیراهه رفتن چیست….!

بیشتر بخوانید:
علوی :مخالفت نکونام با درخواست‌های مظاهری صحت دارد
مظاهری با فولاد به توافق نرسید
مظاهری شاگرد نکونام شد

انتهای پیام /