رضائیان : از حق خودمان به شدت دفاع می کنیم

ما به رأی صادر شده در مورد تکرار بازی مقابل استقلال اعتراض داریم و امیدواریم کمیته انضباطی پس از بررسی مدارک ما رأی جدیدی را صادر کند.

رضائیان مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی جم گفت: ما به رأی صادر شده در مورد تکرار بازی مقابل استقلال اعتراض داریم و امیدواریم کمیته انضباطی پس از بررسی مدارک ما رأی جدیدی را صادر کند.رأی صادر شده، اما ما مدارک و ادله‌ای داریم که آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای تجدیدنظر به کمیته انضباطی تقدیم می‌کنیم. فرصت 7 روزه داریم و ان‌شاءالله بررسی می‌شود. ما قطعا به این رأی اعتراض داریم. این رأی قطعی نیست، یک هفته برای تجدیدنظر زمان دارد و ما هم ان‌شاءالله اسناد و مدارک خودمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ که امروز تحویل فدراسیون دادیم، کامل‌تر آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم تحویل می‌دهیم. در این دو سه روزه مدارک را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به کمیته انضباطی تقدیم می‌کنیم و از حق خودمان دفاع می‌کنیم.

در رأی نوشته شده با توجه به تعداد بازیکنان کرونایی استقلال در خوش‌بینانه‌ترین حالت که خود استقلال هم می‌گوید 9 نفر کرونایی دارند، از نظر ما آن 9 نفر با دلایل و شواهد باز هم 25 درصد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پر نمی‌کند. رأی باید دوباره تجدید شود. ان‌شاءالله کمیته انضباطی بررسی کند و رأی دیگری صادر کند .

بیشتر بخوانید :

رضائیان : بسیاری از تیم ها با ادامه لیگ موافق نیستند

با استعفای رضائیان موافقت شد؛ مدیرعامل جدید پارس جنوبی تا پایان هفته معرفی می‌شود

مدیرعامل پارس جنوبی : طبق اخلاق حق را به حقدار برسانید