رضائیان : بسیاری از تیم ها با ادامه لیگ موافق نیستند

عضو مجمع سازمان لیگ گفت : ما به دنبال موافقت همه ی تیم ها با ادامه برگزاری مسابقات هستیم اما خیلی از تیم ها دوست ندارند لیگ ادامه پیدا کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، بهرام رضائیان ، عضو مجمع سازمان لیگ گفت : خیلی از تیم‌ها اصرار دارند که ادامه لیگ انجام نشود، از یک طرف مساله سلامت بازیکنان و خانواده‌هایشان مطرح است و از طرفی واقعیت این است که بازیکنان و تیم‌ها از شرایط مسابقه‌ای خارج شده‌اند.

وی افزود : در واقع بازیکنان از آمادگی فیزیکی فاصله گرفته‌اند و خطر مصدومیت برای آنها وجود دارد، ضمن اینکه به نظر من حس رقابت از دست رفته است، به همین دلایل خیلی از تیم‌ها دوست دارند لیگ ادامه پیدا نکند.

تصمیم نهایی با فیفا

رضائیان ادامه داد : در هر صورت هر تصمیمی گرفته شود، یک عده راضی هستند و عده‌ای هم ناراضی خواهند بود، اما به هر حال باید تصمیمی گرفته شود که منطقی و با استدلال باشد. به هر حال فیفا نهاد بالادستی ما است و باید در خصوص کل فوتبال و همه لیگ‌ها و ادامه آنها اظهارنظر کند.

عضو مجمع سازمان لیگ فزود : فیفا حتی در بعضی از شرایط در مورد حق‌الزحمه بازیکنان و مربیان هم اظهارنظر می‌کند و سازمان لیگ هم باید به عنوان سیستم بالادستی از این نهاد تبعیت کند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: درخواست مهلت 21 روزه سازمان لیگ از ستاد مبارزه با کرونا