رضایت سرمربی جدید ناپولی از تساوی مقابل بارسلونا

سرمربی ناپولی از تساوی خانگی برابر آبی اناری‌ها در دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راضی است.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ ناپولی با سرمربی جدید خود در دیدار رفت برابر بارسلونا با تساوی یک بر یک متوقف شد.

به نوشته مدیاست، سرمربی ناپولی با وجود توقف خانگی از نتیجه و عملکرد تیمش در این بازی راضی است. فرانچسکو کالتزونا در نشست خبری بعد از بازی گفت: کارهای زیادی برای انجام دادن داریم با این حال من به تیم برای بازگشت به بازی و تلاش زیادی که نشان داد تبریک گفتم.

او ادامه داد: در نیمه دوم بسیار خوب بازی کردیم با این حال باید بگویم که تیم از نظر تاکتیکی نیاز به بهتر شدن دارد. به بازیکنانی بازی دادم که در روزهای خوب خود نیستند. به بارسلونا اجازه دادیم که آزادانه بازی کند و فضای زیادی در اختیار بازیکنان این تیم قرار دادیم و این اصلا درست نیست با این حال ما تا پایان برای زدن گل و پیروزی جنگیدیم و این بسیار خوشحال کننده است.

کالتزونا که جایگزین ماتزاری در ناپولی شد، در پایان گفت: بازیکنان ناپولی برای نباختن برابر یک رقیب بسیار قدرتمند با جان و دل بازی کردند. باتوجه به مشکلاتی که تیم داشت بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و راضی هستم. بازیکنان نیمکت‌نشین انرژی زیادی به تیم دادند و سرنوشت‌ساز ظاهر شدند. در نیم ساعت نخست بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم اما بعد از آن بهتر شدیم. این که توانستیم برابر تیم خوب بارسلونا تا پایان بجنگیم و گل تساوی را به ثمر برسانیم نکته مثبتی است و باعث می‌شود تا من احساس رضایت داشته باشم.

انتهای پیام/