رضایت گواردیولا از منچسترسیتی و هالند

سرمربی منچسترسیتی با وجود توقف تیمش در دیدار برابر چلسی از نمایش شاگردانش راضی است. گواردیولا گفت نمی‌تواند توصیه‌ای به هالند داشته باشد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه ؛ جدال حساس منچسترسیتی و چلسی در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر برنده‌ای نداشت. دو تیم در حساس‌ترین بازی هفته در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

سرمربی منچسترسیتی در نشست خبری پایان بازی گفت: بازی خوبی بود. نیمه دوم بسیار بهتر از نیمه نخست بود. در نیمه نخست عملکرد خوبی نداشتیم اما در نیمه دوم بسیار بهتر بازی کردیم. در نیمه نخست ریتم همیشگی‌مان را نداشتیم و فرصت‌های زیادی را خلق نکردیم اما در نیمه دوم از هر نظر بهتر شدیم. واقعا بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم؛ هر چند که در نهایت نتوانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم.من یازده سال فوتبال بازی کردم و تنها یازده گل به ثمر رساندم. پس نمی‌توانم درباره زدن گل‌های بیشتر توصیه‌ای به هالند داشته باشم.

پپ گواردیولا ادامه داد: فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم اما از آنها به‌خوبی استفاده نکردیم. باید گل‌های بیشتری را به ثمر می‌رساندیم. به هر حال فوتبال اینگونه است و برای پیروزشدن برابر تیم‌های بزرگ باید ۹۴ دقیقه خوب بازی کرد و امروز اینگونه نبودیم.

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: همواره مثبت‌اندیشم. بازیکنان سیتی امروز نهایت تلاش‌شان را به کار گرفتند و این کافی است. ما شنبه هم باید به میدان برویم و این شرایط تنها برای تیم ماست؛ چرا که پیش از این در عربستان در جام جهانی باشگاه‌ها به میدان رفتیم. تلاش می‌کنیم برای دیدار با برنتفورد آماده شویم.

ارلینگ هالند در این بازی فرصت‌های زیادی را از دست داد. گواردیولا درباره اینکه چه توصیه‌ای به هالند دارد، گفت: من یازده سال فوتبال بازی کردم و تنها یازده گل به ثمر رساندم. پس نمی‌توانم درباره زدن گل‌های بیشتر به هالند توصیه‌ای داشته باشم. نوبت گلزنی هالند هم می‌رسد.

انتهای پیام/