رضایی: از عملکردمان در پارالمپیک نسبتا راضی هستم

سرپرست کاروان ایران در مسابقات پارالمپیک توکیو درباره عملکرد ورزشکاران کشورمان در این رقابت‌ها توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران و سرپرست کاروان ایران در مسابقات پارالمپیک توکیو، در خصوص این رقابت‌ها اظهار داشت: ۶۲ ورزشکار ایران در این مسابقات شرکت کردند و ۳۴ نفر با نشان طلا برگشتند. این موضوع موفقیت ۵۵ درصدی ما را نشان می‌دهد. ضمن اینکه ما برای بازی‌های آسیایی نیز برنامه داریم. موفقیت مطلق نه، اما موفقیت نسبتا خوبی داشتیم.

او درباره عملکرد ورزشکاران ایران، گفت: باید از زحمات بسیار زیاد فدراسیون‌ها قدردانی کنیم. بچه‌های والیبال نشسته ۲۰۰ روز در اردوی تیم ملی حضور داشتند و سایر ورزشکاران نیز تا ۳۰۰ روز در اردو بودند. تمام موفقیت‌ها به دلیل دعای مردم بود.

رضایی در خصوص شرایط میزبانی ژاپنی‌ها عنوان کرد: میزبانی ژاپنی‌ها با توجه به شیوع ویروس کرونا خوب بود. مشکلاتی وجود داشت، اما بحران را خوب مدیریت کردند.

او اضافه کرد: ۱۰۰ درصد به اهداف خود در پارالمپیک رسیدیم. بحث المپیک و پارالمپیک باید کیفی باشد و نباید هر ورزشکاری را به این مسابقات اعزام کرد. باید هزینه‌ها را به ورزش پایه اختصاص داد.

رضایی در مورد عملکرد عالی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان گفت: همیشه بار سنگینی روی دوش تیم ملی والیبال نشسته است. مردم انتظار دارند. ما قهرمان شویم و این انتظار را برآورده کردیم. ۲۴ ساعت استراحت کنیم، درباره پارالمپیک ۲۰۲۴ برنامه ریزی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید :
پاراالمپیک 2020 توکیو|رضایی: تضمینی برای کسب عنوان قهرمانی نیست
پاراالمپیک 2020 توکیو| هادی رضایی: حق تیم ما قهرمانی است
پاراالمپیک 2020 توکیو|بهمن رضایی: عملکردمان از پارالمپیک ریو بهتر خواهد بود

انتهای پیتم/