رضایی: روی برد بازی با استقلال حساب کرده بودیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت:ما روی برد این بازی حساب کرده بودیم و می توانستیم از شرایط استفاده کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، رحمان رضایی بعد از دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: با توجه به اینکه شرایط زمین لغزنده بود، بازی خیلی درگیرانه‌ای صورت گرفت. در نیمه اول خیلی خوب شروع کردیم و تا دقیقه 25 می‌توانستیم به برتری برسیم. استقلال تیم خوبی است و تعویضی های خوبی داشت ولی تیم ما درگیر کرونا بود و دیدید که 4 بازیکن زیر 23 سال در بازی امروز داشتیم.

وی افزود: 7-8 بازیکن ما تستشان مثبت است و آنهایی هم که برگشتند فقط یک هفته تمرین کردند. طبیعتا آنها از شرایط آرمانی دور بودند و خوشبختانه خوب بازی کردند هر چند شرایط ایده آل صد در صد نداشتند. ما روی برد این بازی حساب کرده بودیم و می توانستیم از شرایط استفاده کنیم. در نیمه دوم چون بازیکنان ما خوب تمرین نکرده بودند 15 دقیقه افت کردیم ولی باز هم به خود آمدیم و چند موقعیت و ضد حمله هم داشتیم اما در نهایت بازی به تساوی رسید.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری هم پاسخگوی خبرنگاران شد و در خصوص بازی گفت: بازی خوبی بود، ذوب‌آهن خیلی خوب جنگید و خیلی خوب کار کرد. در بازیسازی و حمله و دفاع خوب ظاهر شدیم ولی از موقعیت‌ها استفاده نکردیم. تیم ما تیم نصفه و نیمه‌ای بود چون هنوز 7 بازیکن تیم ما درگیر کرونا هستند. بازیکنانی که در زمین داشتیم همه جوان 20-21 ساله بودند و خدا را شکر عالی کار کردند.

وی تاکید کرد: یکسری از بازیکنان ما از شرایط ایده‌آل دور بودند، علی دشتی فقط یک هفته با ما تمرین کرده بود، دارکو هم مثل دشتی و محمدی مهر و سلطانی‌مهر هم همین شرایط را داشت. این بازیکن 2 بار تست کرونایش مثب بود و 20 روز در تمریبنات ما حضور نداشت. همه این مسائل نشان می دهد اگر تیم ما کامل بود صد در صد 3 امتیاز را می‌گرفتیم ولی من به بازیکنان تیمم خسته نباشید می‌گویم و وعده می‌دهم همه به این تیم امیدوار باشند.

سرمربی ذوب آهن تاکید کرد: با شرایط مصدومیت بازیکنانمان و غیبت قریشی همین که بازیکنانم خوب بازی می‌کنند به آینده این تیم خیلی امیدوار هستم.

انتهای پیام/