رضایی: هدف، کسب بهترین نتیجه با کمترین فشار به بازیکنان کمکی است

سرمربی تیم فولاد سیرجان ایرانیان با بیان اینکه چند یار کمکی این تیم را در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا، همراهی می‌کنند، گفت: قطعا هدف کسب بهترین نتیجه در این مسابقات با کمترین فشار به بازیکنان کمکی است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سعید رضایی در آستانه آغاز رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا در کشور تایلند، افزود: خوشبختانه شرایط خوبی پس از سه جلسه تمرین در تایلند بر تیم فولاد حاکم است و با توجه به آغاز مسابقات و ‌دو بازی اول که مسابقه‌های راحت‌تری خواهد بود، انشاالله به هدف اولیه و صعود از گروه خواهیم رسید.

وی تصریح کرد: نکته جالب تمرین آخر این بود که بعد از ماه‌ها تیم فولاد با 14 بازیکن تمرین خود را انجام داد و مهدی جلوه اولین جلسه تمرینی خود را با تیم برگزار کرد.

رضایی در پایان گفت: تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان متشکل از چند یار کمکی است که قطعا هدف تیم کسب بهترین نتیجه در این رقابت‌ها با کمترین فشار بر بازیکنان کمکی است.

بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از شانزدهم تا بیست‌وسوم مهرماه به میزبانی تایلند برگزار می‌شود و تیم فولاد سیرجان در نخستین حضور آسیایی خود به مصاف حریفان می‌رود.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان از ساعت 6 و 30 دقیقه صبح به وقت تهران و در نخستین دیدار مرحله گروهی به مصاف ربیسکو فیلیپین می‌رود.

بیشتر بخوانید:
تحلیل جالب فدراسیون جهانی والیبال/ FIVB: ایران صدرنشین نیمه دوم جدول شد
نتایج روز آخر مرحله گروهی/ برنامه مرحله حذفی والیبال باشگاه های زنان
حضور ۷ تیم در فصل جدید لیگ برتر والیبال نشسته

انتهای پیام /