رضا اسدی: شک نکنید در دربی هم برنده خواهیم شد

دروغ چرا مسلما هر بازیکنی آرزوی گلزنی در دربی را دارد. من به استقلال قبل از این گل زده‌ام اما مسلما دربی شرایط متفاوتی دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رضا اسدی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: دروغ چرا مسلما هر بازیکنی آرزوی گلزنی در دربی را دارد. من به استقلال قبل از این گل زده‌ام اما مسلما دربی شرایط متفاوتی دارد. خصوصا این بازی که‌همه ما با انگیزه برد به‌زمین‌بازی خواهیم آمد تا هدف بزرگ تیم و هواداران‌مان را دنبال کنیم. با این حال صادقانه می‌گویم که برد تیم بالاترین هدف همگی ما در این بازی خواهد بود و هر کس به این مهم برسد به اندازه گلزنی خودم خوشحال خواهم شد.

وی افزود: من به این مسائل که استقلال در این فصل نباخته فکر نمیکنم. ما اکنون در رده‌دوم‌جدول‌ لیگ هستیم و وظیفه همگی ما این است که بهترین عملکرد را داشته باشیم. این تمام انگیزه و هدف ما در این بازی خواهد بود و هیچ وقت به حریفانمان نگاه نمی‌کنیم. ما اگر بهترین خودمان باشیم قطعا به هدفی که می‌خواهیم، می‌رسیم و شک نکنید در دربی هم برنده خواهیم شد.

رضا اسدی در پایان گفت: من اینجا آمدم تا با پرسپولیس قهرمان شوم. به این تیم و هواداران ایمان داشتم و در خودم دیدم که قادر به دستیابی به اهداف در این جمع خواهم بود. از حمایت همگی آنها تشکر می‌کنم و با انگیزه‌ای بالاتر تلاش خواهیم کرد تا در این دیدارهای باقیمانده همه ما در پایان بخندیم و شاد باشیم.

بیشتر بخوانید:
وحید قلیچ: انشالله اسدی هرهفته گل بزند و برای من هیس بفرستد
اسدی پور:فوتبال فرصتی برای همدلی و همراهی اقوام مختلف به عنوان یک برند برای…
ابراهیم اسدی: پرسپولیس برنده دربی97 است

انتهای پیام /