رضا رجبی : استقلال نباید اشتباهش را تکرار کند/ نقاط ضعف آبی‌پوشان مشخص است

رضا رجبی پیشکسوت استقلال گفت: استقلال نباید اشتباهش را تکرار کند. نقاط ضعف آبی‌پوشان مشخص است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رضا رجبی گفت:دست کم گرفتن حریف در ورزش و به خصوص فوتبال یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات است که گمان کنم این اشتباه را استقلالی‌ها مقابل نود ارومیه مرتکب شدند و چیزی نمانده بود ضربه آن را هم بخورند. پس باید مراقب باشند تا این اشتباه در مشهد هم تکرار نشود.

بدون آنکه من چیزی در این باره بگویم، آمار به خوبی نشان دهنده نقاط ضعف و قوت تیم در این فصل است. نقطه قوت بزرگ این تیم در فاز دفاعی و نقطه ضعفی که باید برطرف شود، فاز تهاجمی است.

وی افزود: استقلالی‌ها در فاز تهاجمی خیلی ابتکار عمل ندارند و معمولاً از یکی دو تاکتیک بر پایه ارسال استفاده می‌کنند. آنها یا روی ضربات ایستگاهی حساب می‌کنند و یا نهایتاً روی ارسال از کناره‌ها برای ژستد تا او با قدرت بازی سازی‌اش روی هوا برای مهاجمان موقعیت سازی کند.

خط میانی استقلال باید خلاقیت بیشتری داشته باشد که البته شاید برای این منظور آنها باید اولویت خود در نقل و انتقالات زمستانی را در خرید یک هافبک میانی طراح بگذارند. اما از آنجایی که تا اتمام نیم فصل هنوز ۵ بازی مهم در پیش است، مجیدی باید تمهیداتی در نظر بگیرد تا بیشترین امتیازات ممکن را از ۱۵ امتیازی که تا انتهای نیم فصل پیش رو دارد به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

شجاعی: از استقلال پیشنهاد داشتم/ به خاطر یک نفر پرسپولیسی شدم
استقلال با 5 غایب مطرح راهی مشهد شد
جلسه رئیس فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش برای استقلال و پرسپولیس

انتهای پیام/