رضا رجبی :مهم‌ترین اصل این است که استقلال حاشیه را از خود دور کند

بازی استقلال و تراکتور سه بخش داشت، بخش اول رعایت اصول دفاعی به طور کامل بود، بخش دوم تحرک خط هافبک در انتقال توپ و بستن فضاهای کناری به شمار می‌رفت، بخش سوم حمله بود که استقلال یک گل زد اما چند فرصت خوب دیگر نیز داشت که از دست رفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رضا رجبی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: به استقلال باید نمره قبولی دارد، استقلال در نیمه اول توپ و میدان را در اختیار داشت و سوار بازی بود و در نیمه دوم میانداری کردند. در فوتبال امروز قوای جسمانی و آمادگی بازیکنان نقش مهمی دارد که استقلال این کار را به خوبی انجام داد. استقلال نسبت به فصل گذشته تغییراتی را در ترکیب خود داشته است و بازیکنان تازه‌ وارد جذب این تیم شدند و احتیاج به زمان است تا آنها به هماهنگی کامل برسند و به آبی‌ها تا اینجای کار باید نمره قبولی داد.

وی افزود: یامگا در بازی اول استقلال عملکرد خیلی خوبی را از خود بر جای گذاشت، او دو گل زد و در دیدار دوم نمایش بدی را انجام داد و باید از وی حمایت کرد.یامگا مهاجم تمام کننده‌ای است و به خوبی ضربات آخر را می‌زند، این بازیکن به طور حتم در ادامه لیگ نقش مهمی در موفقیت‌های استقلال ایفا می‌کند. بستر شرایط لازم برای موفقیت استقلال باید فراهم شود و در این مدت اتفاقات خوبی رخ داده است. مهم‌ترین اصل این است که استقلال حاشیه را از خود دور کند.

بیشتر بخوانید:
رضا رجبی :استقلال نیاز به تغییر نگراش دارد
رجبی: استقلال با این نفرات باز هم نمی‌تواند قهرمان شود

انتهای پیام /