رفتار شرم آور الهلال با گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان

با وجود اینکه نیمار، گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان و بهترین گلزن تاریخ فوتبال برزیل است در الهلال بازوبند کاپیتانی به او داده نشد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، انتقال 222 میلیون یورویی از بارسلونا به پاری سن ژرمن، عنوان گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال را به نیمار داد. نیمار در تابستان گذشته پاری سن ژرمن را برای پیوستن به الهلال ترک کرد.

طبق گزارشی که ایسنا به نقل از سعودی اسپورت منتشر کرده است، پیش‌بینی‌ها درباره رفتار الهلال با نیمار درست از آب در نیامد. با اینکه انتظار می‌رفت مثل اتفاقی که در النصر برای کریستیانو رونالدو افتاد و بازوبند کاپیتانی النصر به او واگذار شد، الهلال هم بازوبند را به نیمار بدهد اما این اتفاق رخ نداد.

بعد از آمدن نیمار به الهلال، پنج بازیکن الهلال بازوبند کاپیتانی را به بازو بسته‌اند که در مبان آن‌ها نام نیمار به چشم نمی‌خورد. خبرنگار عربستانی، محمد الغامدی این رفتار الهلال با نیمار را شرم‌آور دانست.

الغامدی در پیامی نوشت: بعد از آمدن نیمار بازیکنانی چون سلمان الفرج، سالم الدوساری، علی البلیهی، یاسر الشهرانی و محمد البریک بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته‌اند اما نیمار نه. این شرم‌آور است.

در لیگ قهرمانان آسیا و در دیداری که الهلال با نساجی داشت، نیمار گل دوم الهلال را به ثمر رساند تا الهلال با یک پیروزی پرگل برار نماینده ایران به صدر جدول رده‌بندی صعود کند.

انتهای پیام