رفتن شجاع از پرسپولیس شانس حضورش در تیم ملی است

جدایی شجاع، شبیه به زدن دو نشان با یک تیر است. او نه تنها با یک قرارداد خوب لژیونر می‌شود و تجربه بازی خارج از مرز‌های کشور را به کارنامه اش اضافه می‌کند، بلکه می‌تواند شانس خود برای بازگشت به تیم ملی را بالا ببرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، شجاع خلیل‌زاده از شرایط خود در پرسپولیس اصلاً راضی نیست و همین موضوع او را برای ماندن در پرسپولیس مردد کرده است.زیرا این‌طور به نظر می‌رسد که پیدا کردن یک جانشین مناسب برای شجاع، کار سختی برای باشگاه باشد.

به هر حال باشگاه اگر نتواند شجاع را راضی به تمدید قرارداد کند، باید منتظر خداحافظی با این مدافع مستحکم و محبوب باشد. مدتی است از سوی دو لیگ معتبر بین‌المللی برای شجاع، پیشنهاداتی رسیده و او حق انتخاب بین ماندن در پرسپولیس یا لژیونر شدن دارد. اتفاقاً رفتن او از پرسپولیس باعث افزایش سه برابری رقم قراردادش می‌شود و شجاع می‌تواند در این سال‌ها که اوج دوران فوتبال خود را سپری می‌کند، بر مبنای دلار قرارداد ببندد. حتی برخی از اطرافیان باشگاه می‌گویند پیشنهادی از کشور قطر به دست مدیربرنامه‌های شجاع رسیده که می‌تواند او را حسابی پولدار کند.

البته جدایی شجاع، شبیه به زدن دو نشان با یک تیر است. او نه تنها با یک قرارداد خوب لژیونر می‌شود و تجربه بازی خارج از مرز‌های کشور را به کارنامه اش اضافه می‌کند، بلکه می‌تواند شانس خود برای بازگشت به تیم ملی را بالا ببرد.

بیشتر بخوانید :

شجاع خلیل زاده از پرسپولیس می رود

دعوت شجاع خلیل زاده و سروش رفیعی برای شرکت در جام خیریه پلی‌استیشن

شجاع خلیل زاده : مدیران پرسپولیس من را فریب دادند