رفیعی: تعویق دادگاه ویلموتس به معنای صدور رای به نفع ما نیست

رفیعی: تعویق دادگاه ویلموتس به معنای صدور رای به نفع ما نیست.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رفیعی گفت: بارها توضیح دادیم تاخیر در صدور رأی از اختیارات داوران دادگاه عالی ورزش است و آنها می‌توانند از امکان تعویق صدور رأی استفاده کنند تا فرصت بیشتری برای به توافق رسیدن و صدور رأی نهایی داشته باشند. طرفین پرونده تسلطی روی این موضوع ندارند و نمی‌دانیم چند بار دیگر مهلت تمدید می‌شود. برداشت ما این است که رأی ویلموتس بعد از رای دستیارش صادر شود.
مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال درباره ماجرای دادگاه دستیار مارک ویلموتس توضیح داد: این پرونده اواخر آذر بررسی می‌شود، زیرا این مربی با تاخیر اقامه دعوی کرده است و امکان دارد رای پرونده‌اش در آن زمان صادر شود.

رفیعی درباره ارقام متفاوتی که نسبت به پرونده ویلموتس مطرح شده پاسخ داد: جدا از اینکه رقم و عدد چیست، موضوع مهم این است که ویلموتس و دستیارش در دعوای مطروحه مدعی هستند تا پایان قرارداد حق دریافت حق‌الزحمه خود از فدراسیون فوتبال را دارند. این ادعا در فیفا تا حدی پذیرفته شد، اما فدراسیون از طریق وکلای خود به حکم اعتراض کرد و جلسه رسیدگی 2 روزه‌ای در دادگاه CAS برگزار شد. طرفین ادله خود را ارائه کردند و منتظر صدور رأی نهایی هستند.

وی در مورد اینکه با توجه به تاخیر در صدور رأی آیا احتمال دارد در دادگاه CAS رأی به نفع فدراسیون کشورمان صادر شود، گفت: لزوما این گونه نیست اما می‌تواند یک نشانه باشد. اگر قرار بود همان رأی قبلی تایید شود زودتر از اینها این کار را انجام می‌دادند، اما تاخیر در صدور رأی دادگاه CAS لزوما به این معنی نیست که حکم به سود ما یا ویلموتس صادر شود.

بیشتر بخوانید:

خسارت ویلتموس را آنهایی که قرارداد امضا کردند، پرداخت کنند
سجادی: به هیچ وجه رنگی نیستم؛ وظیفه دارم که در خدمت ورزش کشور باشم
قاضی‌زاده هاشمی: حضور بازنشسته ها در انتخابات فوتبال مبنای قانونی ندارد

انتهای پیام/