رفیعی: شخصیت بالای پرسپولیس باعث شد در لحظه آخر گل بزنیم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش روحیه قهرمانی و جنگندگی دارد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، سروش رفیعی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس، پس از برتری ۳ بر ۲ تیمش برابر تراکتور در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: تراکتور تیم خوبی بود و بازیکنان و مربی خوب، باکلاس و کاربلدی دارند. صحبت‌های قبل بازی خمس کمی افکار ما را درگیر کرده بود که چرا این کار را کرده است اما ما تمرکز خود را جمع کردیم و کاش هواداران هم بودند و بازی جذاب‌تر هم می‌شد.

او ادامه داد: باید بازی به بازی تمرکز خود را حفظ کنیم و پیروزی‌ها را یک به یک به دست بیاوریم و به این روند ادامه دهیم. این نکته مثبتی است که در خانه حریف دو بر صفر جلو هستی و بازی به تساوی کشیده می‌شود اما می‌توانی در لحظه آخر گلزنی کنی. این روحیه جنگنده و قهرمانی ما را نشان داد که می‌توانی در ثانیه آخر گلزنی کنی و پیروز از زمین خارج شوی. این یک امتیاز مثبت برای ماست.

رفیعی او درباره حضور هواداران پرسپولیس در دیدار با سپاهان گفت: بازی با سپاهان در اصفهان، ورزشگاه پر بود و حداقل ۷۰ درصد از ورزشگاه پر بود. حتی هواداران ما هم در ورزشگاه بودند و همه لذت بردند. چه ایرادی دارد که هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند و این فقط برای بازی‌های ما نیست و این فوتبال بدون مردم هیچ لذتی ندارد.

انتهای پیام/