رقابت‌های قهرمانی آسیا/کسب مدال‌های‌های رنگارنگ توسط کوراشکاران ایرانی

کوراشکاران کشورمان در مسابقانی قهرمانی آسیا که در چین برگزار می‌شود در روز نخست این مسابقات توانستند یک مدال طلا و 2 مدال نقره را برای کاروان کشورمان کسب کنند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  کاروان کوراش ایران به منظور شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا در روزهای گذشته عازم کشور چین شدند.

مجید وحید بریمانلو، الیاس پاکدل، محمد محمدی بریمانلو و صادق آذرنگ در این رقابت‌ها برای کشور مسابقه دادند.

در این مسابقات، محمد محمدی بریمانلو درمرحله نیمه‌نهایی «بکادیل شیمردناوف» از قزاقستان را شکست داد. وی فینالسیت وزن ۸۱- کیلوگرم دوازدهمین دوره مسابقات کوراش قهرمانی آسیا شد. نماینده کشورمان با یک نمایش زیبا در دیدار نهایی «سی.تی. هوانگ» از چین تایپه را شکست داد و به مدال طلای مسابقات کوراش قهرمانی آسیا دست یافت.

مجید وحید بریمانلو کوراش کار شایسته بجنوردی نیز در فینال مسابقات قهرمانی آسیا در برابر نماینده ازبکستان باخت و به مدال نقره دست پیدا کرد.

صادق آذرنگ” نماینده وزن 90- کیلوگرم کشورمان نیز در دور نخست به مصاف “سارینچاوکتئو” از چین رفت و ضمن برتری مقابل این حریف قدرتمند راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله نیز “مظافروف” از قزاقستان را شکست داد و به نیمه‌نهایی صعود کرد.

نماینده کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی ضمن کسب برتری مقابل “ایشانمیرات اتایوف” از ترکمنستان راهی فینال مسابقات کوراش قهرمانی آسیا شد تا با “میرزامرادف” ازبکستانی برای کسب مدال طلای این پیکارها دیدار کند.

وی در دیدار نهایی و در شرایطی که از حریف خود پیش بود در یک لحظه غافلگیر شد و مدال طلای این دسته وزنی را از دست داد و به مدال نقره بسنده کرد.

الیاس پاکدل کوراش کار شایسته بجنوردی امروز در روز دوم مسابقات قهرمانی آسیا در وزن ۷۳ کیلوگرم در برابر حریفان خود قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/