رقابت بزرگان فوتبال برای خرید یک ستاره!

3 تیم اول لیگ برتر انگلیس به دنبال ستاره جزیره هستند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه، در حالی که تا روز گذشته تنها آرسنال برای خرید «دکلن رایس» اقدام کرده بود ولی حالا 2 تیم منچسترسیتی برای جذب ستاره انگلیس وارد میدان شدند.منچسترسیتی پس از رفتن ایلکای گوندوغان تصمیم گرفته تا برای جذب هافبک انگلیسی تلاش کند.

طبق گزارش رومانو، منچسترسیتی از جمعه پیش به باشگاه وستهام اطلاع داده که به دنبال این بازیکن است و می‌خواهد با باشگاه لندنی بر سر میز مذاکره بنشیند.

آرسنال نیز پس از رد پیشنهاد 75 میلیون پوندی، تصمیم دارد پیشنهادی جدید برای خرید این بازیکن ارائه کند. آنها پیشنهاد 75 میلیون یورو نقد به اضافه 15 میلیون یورو پاداش ارائه کرده بودند که باشگاه وستهام آن را نپذیرفت.

منچستریونایتد نیز یکی از مشتری‌های اصلی دکلن رایس است و تصمیم دارد بازیکنانش را نیز وارد معامله کند. طبق گزارش تلگراف وستهام علاقه مند به جذب «اسکات مک‌تامینی» است و دیوید مویس نیز دوست دارد تا «هری مگوایر» را جذب کند. برای همین انتظار می‌رود که باشگاه منچستریونایتد علاوه بر پرداخت پول، این 2 بازیکن که چندان مورد توجه تن‌هاگ نیز نیستند را وارد معامله کند.

بن جیکوب، خبرنگار CBS نیز عنوان کرده که منچسترسیتی پیشنهاد 85 میلیون پوندی ارائه کرده و حتی تصمیم دارد بند پاداش خوبی نیز در قرارداد این بازیکن بگنجاند.

3 باشگاه اول لیگ برتر در فصل 2023-2022 به دنبال خرید دکلن رایس هستند و باید دید چه تیمی در نهایت موفق به جذب این ستاره 24 ساله خواهد شد.

رایس البته یکی از گزینه‌های جدی توماس توخل برای بایرن مونیخ نیز به شمار می‌رود. تیم آلمانی نیز تصمیم دارد برای خرید رایس وارد میدان شود ولی به نظر می‌رسد با توجه به هزینه زیادی خرید این بازیکن، بایرن از خرید او منصرف شود.

سایت ترانسفرمارکت ارزش او را 90 میلیون یورو تخمین زده ولی به نظر می‌رسد این بازیکن می‌تواند رکورد نقل و انتقالات تاریخ جزیره را نیز بشکند.

انزو فرناندز که زمستان گذشته با 106 میلیون یورو از بنفیکا به چلسی آمد، رکورددار گران‌ترین خرید تاریخ لیگ برتر است. جک گریلیش، روملو لوکاکو(انتقال از اینتر به چلسی)، پل پوگبا، آنتونی، هری مگوایر، روملو لوکاکو (انتقال از اورتون به منچستریونایتد)، ویرجیل فان‌دایک، حیدون سانچو و نیکولا په‌په گران‌ترین خریدهای تاریخ جزیره هستند.

انتهای پیام/